11 czerwca 2017

SEMILAC 054 Pale Peach Glow na paznokciach + kilka ciekawostek

SEMILAC, lakiery hybrydowe, 054 pale peach glow na paznokciach, jak wyglada 054 na paznokciach
Powoli minie rok odkąd totalnie zakochałam się w lakierach hybrydowych. Od sierpnia zeszłego roku nie wyobrażam sobie, żeby moje paznokcie były niepomalowane, albo też żebym używała zwykłego lakieru, który w moim przypadku kompletnie się nie sprawdzał.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden w moich ulubionych kolorów marki SEMILAC 054 Pale Peach Glow.
Kiedy go zobaczyłam, od razu postanowiłam go mieć u siebie. Kolor bardzo przypadł mi do gustu - pasuje on niemalże do wszystkiego, jest delikatny i uniwersalny. Sprawdzi się doskonale o każdej porze roku. Nadaje paznokciom delikatnego i naturalnego wyglądu.
Z powodzeniem można go też używać jako koloru bazowego pod inny lakier.

Produkty, które użyłam, to standardowo baza + lakier + top. Na moich paznokciach zostały nałożone dwie warstwy, które trzymały się ponad dwa tygodnie. Żadna hybryda nie zaczęła się wcześniej odklejać ani odpryskiwać.
Standardowo postanowiłam zmienić kolor ze względu na duże odrosty.

SEMILAC, lakiery hybrydowe, 054 pale peach glow na paznokciach, jak wyglada 054 na paznokciach


Przygotowałam też dla Was kilka ciekawostek na temat paznokci. O niektórych z nich wiedziałam, niektóre są dla mnie nowością.

1. Podobno męskie paznokcie rosną zdecydowanie szybciej niż kobiece.
2. Paznokcie u nóg rosną dwa razy wolnej niż paznokcie u rąk i są dwa razy grubsze.
3. Po naszej śmierci paznokcie nie rosną - niektórzy sądzą, że jest inaczej. Złudzenie to zawdzięczamy utracie wody zgromadzonej w skórze.
4. Wielkość, kształt i kolor paznokcia, to zasługa genów.
5. Najszybciej rosną paznokcie między 20 a 30 rokiem życia.
6. Wygląd paznokci informuje o stanie organizmu. Jeśli mamy jakieś niedobory np. witamin, to płyta paznokcia nam to zasygnalizuje.
7. Skórka wokół paznokcia stanowi barierę ochronną. Wycinając ją, narażamy się infekcje i dajemy bakteriom "zieloną kartę".
8. Paznokcie nie potrzebują tlenu. Ostatnio słyszałam, że malując je lakierami hybrydowymi nie pozwalam im oddychać i bardzo szybko je sobie zniszczę, co jest totalną bzdurą. Płytka paznokcia składa się z martwych komórek. Jedyne na co musimy zwracać uwagę, to skórki.
9. U osób praworęcznych paznokcie rosną szybciej u prawej ręki, natomiast u osób leworęcznych na odwrót.

A może Wy też wiecie coś ciekawego na temat paznokci i chcielibyście się pochwalić??

28 komentarzy

  1. Masz piękny kształt płytki, więc każdy kolor będzie się pięknie prezentował. Koleżanka amatorka robi mi semilacem, ale ja pracuję w ogrodzie, w kuchni,mam fatalną płytkę, więc po tygodniu coś tam odpadnie. Ostatnio dała mi oprócz bazy jakiś utwardzacz i trzymają się dużo lepiej, ale odrosty już mam strasznie ( pewnie dlatego, że jestem " swój chłop":-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawostki o paznokciach to świetny pomysł, fajnie się czytało :).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ciekawostki :) Niektóre rzeczy już słyszałam, inne to dla mnei nowość :)
    Paznokcie masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobny do osławionego biscuit tez z semilaca :) dla mnie paznokcie nude są bardzo eleganckie i zawsze takie wybieram na ważne okazje :)
    a co do faktów, to zastanawiam się po kim mam moje, bo kształtem niczyich nie przypominają :D

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, ale przez punkt 3 to będę dzisiaj miała existential crisis...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, delikatny kolor i piękne paznokcie ;)
    Też mam zestaw Semilaca, ale od paru miesięcy już nie robię hybryd, bo kiedyś strasznie zniszczyły mi paznokcie... może mnie natchnie dzięki Tobie i dzisiaj zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, lubię takie pastelowe, jasne odcienie:) Bardzo rzadko maluje paznokcie ze względu na krótką trwałość lakiery, być może hybrydy to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh to nie jest tak, ze hybrydy nie niszczą płytki. Już samo matowienie niszczy paznokieć, że nie wspomnę o acetonie. Nie zauważyłaś różnicy bo hybryda "trzyma" Ci paznokieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny choć jest mocno perłowy a moje dłonie w takim efekcie nie prezentują się zbyt korzystnie, przynajmniej jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli ktoś umarł to nie wiem jakim cudem te paznokcie miały by rosnąć no ale - skoro niektórzy wierzą w takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jasne kolorki na paznokciach :)
    Ha! A cały czas słyszałam, że powinno się dać paznokciom oddychać.

    OdpowiedzUsuń
  13. czas najszybszego wzrostu paznokci mam już za sobą. moje zawsze rosły strasznie wolno

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zakochałam w lakierach hybrydowych na początku tego roku. I to przypadkiem.
    Miałam piękne, długie pazurki, ale stało się nieszczęście i jeden pękł mi w takim miejscu, że nawet obciąć go nie mogłam - moja koleżanka uratowała mi go i przy okazji nałożyła hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne ciekawostki a ten semilac to jeden z moich hitów na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny masz tatuaż! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Od prawie 2 lat jestem wierna lakierom hybrydowym, a Semilac to jedna z moich ulubionych firm. Ten kolor jest bardzo ładny. Na tyle neutralny, że sprawdzi się na każdą okazję i o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący wpis,super kolorek ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. to chyba mój ulubiony nudziak semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post,tyle ciekawych informacji.Śliczny kolor.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

TOP