13 kwietnia 2017

Zapaliła się na niej sukienka (...) Cudem uszła z życiem cz.2

Razem z Kate dziękujemy za tak cudowne komentarze pod ostatnim wpisem. Myślę, że dla naszej bohaterki znaczą one naprawdę wiele.
Kasia odpowie na część z nich lub nawet na wszystkie, więc zaglądajcie do poprzedniego wpisu.
Dzisiaj druga część tego, co wspólnie dla Was przygotowałyśmy.
Życzymy miłej lektury.

Heute ist der zweite Teil davon, was wir für Euch vorbereitet haben. 
Wir wünschen Euch eine schöne Lektüre.

11. Rozmawiając z Tobą czułam, że przede mną stoi niezwykła i silna kobieta. Co dało Ci tą siłę, którą masz w sobie?

Myślę, że całe moje życie i to wszystko, co mnie w nim spotkało sprawiły, że jestem tą "niezwykłą i silną kobietą.".
Nie mogę konkretnie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ na to złożyło się wiele aspektów.
Musiałam się zmierzyć z wieloma przeciwnościami losu, z wieloma przeżyciami.
Siłę dali mi przyjaciele. Ci, którzy nadal nimi są i ci, którzy nimi byli. Moja rodzina, która pomimo własnych problemów nadal okazuje, jak bardzo mnie kocha.
Myślę, że Bóg również się do tego przyczynił. Ale odnośnie Boga, to chciałabym powiedzieć, że ja mam trochę inny obraz naszego Stworzyciela, różniący się trochę od tego, który pokazuje nam Kościół.
Dla mnie Bóg jest wszędzie i jest wszystkim, co nas otacza. Dla mnie jest On w każdym z nas.
Jest moim przyjacielem, którego nie obchodzą wyklepane modlitwy. Wg mnie najważniejsze jest, aby o Nim nie zapominać i nie bać się powiedzieć, co nam w sercu gra.
W moim życiu spotkałam wiele osób, którym mogłam pomóc. Ale też pojawiły się i takie, które mi służyły pomocą. Spotkałam wielu ludzi o wielkim sercu i radości. I to właśnie te zwyczajne sytuacje sprawiły, że odzyskałam wiarę w ludzkość i siłę, aby przetrwać.


11. Während dem Gespräch mit Dir, hatte ich das Gefühl, dass vor mir eine ungewöhnliche und starke Frau steht. Was hat Dir die Stärke, die Du in sich trägst, gegeben?

Ich denke, dass mein ganzes Leben und das, was ich erlebt habe, mich zu einer ungewöhnlichen und starken Frau gemacht hat. Ich kann nicht direkt auf diese Frage antworten, weil es mehrere Aspekte gab, die dazu beigetragen haben. Ich musste mit vielem in meinem Leben kämpfen. Die Stärke haben mir meine Freunde gegeben. Die, die immer noch meine Freunde sind, aber auch die, die nicht mehr. Auch meine Familie, die mir trotz eigener Probleme zeigt, wie lieb sie mich haben. Ich denke, dass Gott auch etwas dazu beigebracht hat. Aber ich hab bisschen anderes Bild von unserem Schöpfer als das, was die Kirche uns vermittelt. Für mich ist Gott überall und in allem, was uns umgibt. Für mich ist Er in jedem von uns. Er ist mein Freund, dem die kirchliche Gebete nicht interessieren. Ich denke, das wichtigste ist, dass man Ihn nicht vergisst und Ihm sagt, was einem auf dem Herzen liegt. Ich traf in meinem Leben viele Personen, die mir geholfen haben. Aber auch die, denen ich helfen konnte. Ich traf viele Menschen mit großen Herzen und Freude. Und genau dank diesen einfachen Situationen gewann ich wieder den Glauben an die Menschheit und Stärke, die mir half zu überleben.

12. Kto jest Twoją inspiracją w życiu? Dlaczego?

Przyznam, że nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Myślę, że jest wiele takich osób. Na przykład Hannah Pixie Snowdown, tatuażystka, która stara się zmienić świat na lepszy. Jan Paweł II, który zawsze był za dziećmi.
Nie mogę zapomnieć o największej inspiracji. Jest nią moja mama.
Silna kobieta, która przeszła przez wiele upokorzeń i problemów. To ona dbała o nas najlepiej jak potrafiła. To ona stawała i nadal staje przed trudnościami losu z podniesioną głową, chociaż czasami musi robić dobrą minę do złej gry. Chciałabym być taka silna jak ona.
Korzystając z okazji chciałabym jej podziękować za wszystko co dla mnie, i dla mojego rodzeństwa zrobiła. MAMO, JESTEŚ WIELKA!


12. Wer inspiriert Dich in Deinem Leben? Und warum?

Ehrlich gesagt, ich habe nie daran gedacht. Ich denke, es gibt mehrere solcher Personen. Zum Beispiel Hannah Pixie Snowdon, eine Tattoo-Artistin, die versucht die Welt besser zu machen. Johannes Paul II, der immer hinter den Kindern stand. Aber ich kann hier nicht über meine größte Inspiration vergessen. Diese ist meine Mama. Eine starke Frau, die durch viele Demütigungen und Probleme gegangen ist. Sie kümmerte sich um uns so gut, wie sie konnte. Sie kämpfte und kämpft immer noch mit den Widrigkeiten des Schicksals, hebt dabei ihren Kopf hoch und geht, obwohl sie manchmal gute Miene zum bösen Spiel trägt. Ich wäre sehr gerne so stark wie sie. Ich würde gerne hiermit meiner Mama für alles, was sie für mich und meiner Geschwister getan hat, danken. MAMA; DU BIST DIE BESTE!

13. Jakim mottem życiowym się kierujesz?

"Zanim mnie osądzisz, bądź  pewny, że sam jesteś perfekcyjny". Sądzę, że świat byłby lepszy, gdyby ludzie nie oceniali pochopnie siebie nawzajem, ale najpierw poznali samych siebie, a potem swoich bliźnich i dali każdemu szansę.


13. Was ist Dein Lebensmotto?
Bevor Du mich verurteilst, sei sicher, dass Du selbst perfekt bist. Ich denke, dass die Welt viel besser wäre, wenn man aufhören würde sich gegenseitig zu verurteilen und erstmal sich selbst kennenlernen würde und dann die anderen.
 
14. Jak spędzasz czas wolny? Co lubisz robić najbardziej?

Mój czas wolny spędzam bardzo chętnie z moimi bliskimi, chociaż najbardziej lubię usiąść przy biurku, włączyć muzykę i pozwolić ołówkowi rysować. Z tej pasji rozwinęła się chęć zostania tatuażystką.
Sama mam już 2 tatuaże i każdy z nich ma dla mnie duże znaczenie. Daję mi one otuchę i moc.
Chciałabym w przyszłości móc robić to dla innych. Sprawiać, by ludzie z dumą nosili malowidła na skórze, które w jakiś sposób by ich wzmacniały.


14. Wie verbringst Du Deine freie Zeit? Was machst Du am liebsten?

Meine freie Zeit verbringe ich sehr gerne mit meinen Freunden und Familie. Aber noch lieber mag ich mich am Schreibtisch hinzusetzen und mich von dem Bleistift führen lassen. Aus dieser Leidenschaft entwickelte sich der Traum Tattoo-Künstlerin zu werden. Ich hab selbst 3 Tattoos und jedes von denen hat für mich große Bedeutung. Sie geben mir den Zuspruch und die Stärke. Ich würde es gerne in der Zukunft für andere möglich machen. Es wahr zu machen, dass die Menschen die Kunst auf ihrer Haut, die sie auf eigene Art und Weise stärkt,  mit Stolz tragen würden.


15. Czym zajmujesz się na co dzień?

Na co dzień jestem uczennicą. W maju piszę maturę.
W tym momencie mój świat kręci się wokół tego tematu. W weekendy jestem w Tattoostudio "Tat2 4 You", gdzie małymi krokami przyuczam się do nauki zawodu.


15. Was machst Du im alltäglichen Leben?

Im Alltag bin ich eine Schülerin. Im Mai schreibe ich die Abschlussprüfungen für mein Fachabitur. In diesem Moment ist dies das wichtigste in meinem Leben. Am Wochenenden bin ich in TattoostudioTat2 4 You, wo ich mich mit kleinen Schritten auf den Beruf vorbereite.
 

16. Jak sobie radzisz z tymi gorszymi dniami, kiedy czujesz, że nie masz już siły, że wszystko jest nie takie jak trzeba? Bo chyba każdy z nas ma takie dni.

Najpierw pozwalam moim uczuciom trochę odejść ode mnie. Znaczy to tyle, że płaczę godzinami leżąc w łóżku i przytulam mojego ulubionego miśka. Potem przychodzi pora, kiedy jestem zła sama na siebie, że w ogóle takie myśli mnie nachodzą. Trzeba uważać, żeby zbytnio się do mnie nie zbliżać, bo można oberwać :-)
Później siadam i rozmawiam sama ze sobą. Powtarzam, jak wspaniała jestem, co potrafię, ile już osiągnęłam.
Wg najlepszym sposobem na takie dni jest pozwolenie tym myślom samym popłynąć, dokąd tylko zechcą.
Nie powinniśmy ich dusić i trzymać w sobie. Każdy z nas potrzebuje czasami momentów, w których może się sam nad sobą poużalać. Bo każdego dnia musimy całkiem sporo udźwignąć.
Trzeba podnieść głowę, stanąć przed lustrem, uśmiechnąć się do samego siebie i powiedzieć: "Dam sobie radę, nie jestem sam.".
Tysiące, jeżeli nie miliony innych ludzi trafiło gorzej, a pomimo tego są w stanie uporać się ze wszystkim i przejść przez wszystko z uśmiechem na twarzy.
Jeśli oni potrafią, to ja też!
Nie wstydźcie się gorszych dni, macie do nich prawo. Zróbcie sobie gorącą czekoladę, zaszyjcie się pod kołdrą i pozwólcie opaść Waszym emocjom.


16. Wie kommst Du mit den schlechteren Tagen, in denen Du das Gefühl hast, dass Du keine Kraft mehr hast und alles nicht so ist, wie es sollte,  zu recht? Weil, ich glaube, jeder von uns solche Tage hat.

Ich lasse erstmal meine Emotionen raus. Das bedeutet, dass ich stundenlang in meinem Bett liege, kuschele mit meinem Teddybär und heule. Dann kommt der Moment, wo ich sauer auf mich selbst bin, dass ich solche Gedanken überhaupt zu mir zulasse. Man sollte in diesem Augenblick darauf aufpassen, dass man nicht in meiner Nähe ist, weil es passieren kann, dass er ohne Grund Ärger kriegt 😊 Nach dieser Phase setze ich mich hin und rede mit mir selbst. Ich wiederhole mir, wie wunderbar ich bin, was ich kann und wie viel ich schon erreicht habe.
Meiner Meinung nach, die beste Art und Weise mit solchen Tagen zu kämpfen ist einfach die Gedanken zulassen und ihnen einen freien Lauf zu geben.
Man sollte sie nicht in sich hineinfressen. Jeder von uns braucht ab und zu einen Tag, wo er schwach sein kann und sich selbst bisschen bemitleiden kann. Weil jeder von uns jeden Tag ziemlich viel mit sich trägt. Man sollte den Kopf hochheben, sich vor dem Spiegel hinstellen, sich selbst anlächeln und sagen: Ich schaffe es, ich bin nicht allein..
Tausende, wenn nicht Millionen anderer Menschen hat es viel schlimmer getroffen und trotzdem sind sie in der Lage das alles zu bewältigen und mit einem Lächeln im Gesicht weiterzumachen.
Wenn sie es schaffen, dann schaffe ich es auch!
Schämt Euch für Eure schlechtere Tage nicht, Ihr habt ein Recht darauf. Macht Euch eine Tasse voller heißer Schokolade, vergrabt Euch unter der Decke und lasst die Emotionen raus.

17. Co daje Ci najwięcej radości?

Radość innych, uśmiech na ich twarzach. Nawet kiedy idę ulicą i widzę radosne osoby, to uśmiecham się pod nosem.
Dużą radość czuję, gdy zauważę jakąś zmianę w samej sobie. Tą dotyczącą mojego wyglądu, myślenia... Oglądanie natury sprawia mi wielką przyjemność! A spotkania z najbliższymi są moją energią na kolejne dni.


17. Was gibt Dir am meisten die Freude?

Freude von anderen, ein Lächeln in ihrem Gesicht. Auch wenn ich einfach durch die Straße laufe und glückliche Personen sehe, muss ich selber grinsen.

Eine große Freude bereitet mir auch jede Veränderung an mir, die ich merke. Veränderung meines Aussehens oder wichtiger meiner Gedanken Beobachtung der Natur gibt mir auch viel Freude. Und die Treffen mit meinen Freunden und Familie gibt mir die Energie für die nächsten Tage.


18. Czy masz jakiś przepis na szczęście?


Dla każdego z nas szczęście jest czymś innym, więc i przepis będzie się różnił. Ja jestem tego zdania, że człowiek uczy się całe życie i trening czyni mistrza.
Każdego dnia ćwiczę swoją samoocenę, bo wiem, że jeśli człowiek akceptuje sam siebie, to żyje mu się automatycznie lepiej i szczęśliwiej.
Przez cały czas dowiadujemy się czegoś nowego o nas samych.
Powinniśmy zacząć od małych kroków i nie przestawać, nawet jeśli nie widzimy na początku efektów. Bo akceptacja nas samych jest krokiem do pokochania siebie.
Zacytuję Oscara Wilde'a "Kochać samego siebie - to początek romansu na całe życie.".
Myślę, że ten cytat odpowiada na pytanie dotyczące przepisu na szczęście w jednym zdaniu.
Chciałabym dodać jeszcze, że nie rozchodzi mi się o narcystyczną miłość, tylko tą zdrową, ha, ha.


18. Hast Du ein Rezept für Glück?
Für jeden von uns ist Glück was anderes, also auch das Rezept wird anders sein. Ich bin der Meinung, dass der Mensch das ganze Leben lernt und dass die Übung den Meister macht.
Ich übe jeden Tag meine Selbsteinschätzung, weil ich weiß, wenn man sich selbst akzeptiert, lebt man automatisch besser und glücklicher.
Wir erfahren die ganze Zeit etwas neues über uns selbst.
Man sollte mit kleinen Schritten anfangen und nicht aufhören, auch wenn man keine Fortschritte sieht. Weil die Akzeptanz von uns selbst ist ein großer Schritt zur Selbstliebe. Ich zitiere Hier Oscar Wilde Sich selbst zu lieben ist der Beginn einer Lebenslangen Romanze.. Ich denke, dass dieser Zitat, die Frage9 nach Rezept des Glücks in einem Satz beantwortet.
Ich würde noch gerne dazu sagen, dass es mir nicht um die narzisstische, sondern die gesunde Liebe zu sich selbst geht, ha, ha.
 
19. Jedno słowo za pomocą którego być się opisała, to... Dlaczego?

Zastanawiałam się nad odpowiedzią 2 dni. Bardzo trudne pytanie dla osoby, która ma tyle "osobowości". Uważam, że "wielostronna" pasuje najbardziej.
Dla tych, którzy mnie nie znają mogę się wydawać chłodna i niedostępna (od autorki: Wcale się z tym nie zgadzam. Miałam inne odczucia :-)). Ci, którzy mnie już poznali wiedzą, jaka jestem naprawdę.
W moich pasjach też jestem wielostronna. Mam ich dużo. Tak samo jak mój gust i charakter ma wiele barw. Ze mną nie ma nudy, codziennie ktoś uczy się o mnie czegoś nowego. Tak jak i ja sama.


19. Ein Wort mit dem Du Dich beschreiben würdest ist Und warum?

Die Antwort habe ich 2 Tage überleget. Es ist eine ziemlich schwierige Frage für jemanden, der mehrere Persönlichkeiten hat. Ich denke, dass das Wort vielseitig am besten zu mir passt.
Die, die mich nicht kennen, könnten denken, dass ich sehr kühl und unerreichbar bin (von Autorin: Ich stimme dem nicht zu. Ich hatte andere Empfindungen 😉). Die, die mich bereits schon kennengelernt haben, wissen, wie ich wirklich bin. In meinen Leidenschaften bin ich auch vielseitig. Ich hab wirklich viele Leidenschaften. Mein Geschmack und Charakter haben auch viele Seiten. Also mit mir gibt es keine Langweile, jeden Tag lernt man etwas neues von mir, genauso wie ich selbst auch jeden Tag etwas neues an mir entdecke.
 

20. Co uważasz za swój największy sukces w życiu?

Ze względu na mój wiek myślę, że jeszcze go nie osiągnęłam.
To, co było dla mnie dużym osiągnięciem, to to, że przyznałam się przed samą sobą, że mam problemy z psychiką. Uświadomiłam sobie też, że mam do tego prawo. I jestem z tego dumna, bo właśnie akceptacja jest pierwszym krokiem do sukcesu.
Od tamtego momentu osiągałam małe-wielkie sukcesy. Nabrałam wiary w siebie i wiem, że mogę to wykorzystać pomagając innym.


20. Was hältst Du für Dein größtes Erfolg?

Ich finde, ich habe ich ihn noch nicht erreicht, da ich noch jung bin. Das was für mich ein großer Erfolg war, war, dass ich zugegeben habe, dass ich Probleme mit meiner Psyche habe und dass ich Recht darauf habe. Und ich bin stolz darauf, weil die Akzeptanz der erste Schritt zum Erfolg ist. Seit diesem Moment habe ich kleine-große Erfolge erreicht. Ich habe Glaube an mich selbst gewonnen und ich weiß, dass ich es nutzen kann, um anderen zu helfen.

21. Uważasz, że życie jest zaprojektowane przez los, czy my sami je projektujemy?

Uważam, że nie ma przypadków w życiu.
Podam przykład: W wieku 10 lat powiedziałam, że w przyszłości będę żyć w Niemczech. Zaplanowałam, że wyjadę po maturze, a stało się to w pierwszej klasie liceum.
Myślę, że było to z góry założone.
Albo moje marzenie z dzieciństwa, żeby zostać tatuażystką. Jakiś czas temu poznałam pewną kobietę, która dała mi szansę i pozwoliła robić u siebie praktykę.
Kolejnym przykładem jest nasze spotkanie. Kiedy doszłam do tego, że w końcu zaakceptowałam siebie, pomyślałam, że chciałabym pokazać innym, że trzeba w siebie wierzyć, że pięknym jest się takim jakim się jest. I pomysłem na zrealizowanie tego była sesja zdjęciowa. I chwilę później poznałam Ciebie.
Super utalentowaną osobę o dobrej duszy, która mi w tym postanowieniu pomogła. Dlatego sądzę, że nie możemy projektować swojego losu w 100%. Zawsze mamy jakiś wybór i musimy tylko zdecydować, w którą stronę chcielibyśmy podążać.
Nie możemy zapominać o tym, że nie dostalibyśmy od losu tego, czego byśmy nie udźwignęli.


21. Findest Du, dass das Leben von dem Schicksal oder von uns selbst bestimmt wird?

Ich finde, dass es keinen Zufall gibt.
Zum Beispiel: Als ich 10 Jahre alt war, sagte ich, dass ich in der Zukunft in Deutschland leben werde. Der Plan war, dass ich erstmal in Polen meine Abitur mache und erst dann ausreise. Ich bin allerdings schon in der 10 Klasse ausgereist.
Oder mein Traum aus meiner Kindheit Tattoo-Künstlerin zu werden. Vor einiger Zeit lernte ich eine Frau kennen, die mir eine Chance gegeben hat und erlaubte mir ein Praktikum bei sich zu machen.
Der nächste Beispiel ist unsere Begegnung. Als ich begriff, dass ich mich endlich akzeptiere, kam ich auf die Idee, dass ich anderen zeigen möchte, dass man an sich glauben sollte, dass man wunderschön ist, wo wie man ist. Und die Idee, um es zu realisieren, war eine Photosession. Und einen kurzen Moment darauf lerne ich Dich kennen. Super talentierte Person mit guter Seele, die mir dabei geholfen hat. Deswegen finde ich, dass wir unseren Schicksal nicht in 100% bestimmen können. Wir haben immer eine Entscheidung vor uns und müssen halt entscheiden in welche Richtung wir gehen möchten.
Und wir können nicht vergessen, dass man nie etwas von dem Schicksal bekommen würde, was man nicht überstehen könnte.

22.  Może chciałabyś coś dodać od siebie? Jeśli tak, to pisz śmiało.

Chciałabym tym wszystkim, którzy wątpią w siebie, powiedzieć, że wiem jak to jest z własnego doświadczenia. Ja się przez to znalazłam na samym dole mojej wytrzymałości i chciałam to jak najszybciej zakończyć. Na szczęście w porę się otrząsnęłam i wybrałam tą trudniejszą drogę. Drogę przez życie.
Teraz jestem szczęśliwą, młodą kobietą ze swoim bagażem, którego nikt mi nigdy nie zabierze, a który sprawił, że jestem tą osobą, którą możecie dzisiaj spotkać. Jestem osobą, z której jestem dumna.
Jeśli ktoś z Was miałby ochotę do mnie napisać, to znajdziecie mnie na Instagramie @95spirits.
Chciałabym również podziękować Wam za to, że poświęciliście Wasz czas, aby poznać moją historię.


22. Vielleicht würdest Du gerne etwas von sich dazu sagen? Wenn ja, schreib ruhig.

Ich würde gerne den allen, die an sich selbst zweifeln sagen, dass ich aus eigener Erfahrung weiß, wie es ist. Ich war schon sogar deswegen auf dem Boden zerstört und wollte es so schnell wie möglich beenden. Zum Glück entschied ich mich für den schwierigeren Weg. Den Lebensweg. Jetzt bin ich eine glückliche, junge Frau mit ihrem Last, den mir keiner wegnehmen kann und der mich zu dieser Person gemacht hat, die Ihr heute treffen könnt. Ich bin eine Person, auf die ich stolz bin. Wenn jemand von Euch Lust darauf hätte, mich anzuschreiben und mit mir zu reden, dann findet Ihr mich auf Instagram unter: 95spirits.


Und ich würde mich noch gerne dafür bedanken, dass Ihr Euch die Zeit genommen habt, um meine Geschichte kennenzulernen.


Myślę, że żadnego komentarza nie muszę dodawać w tym temacie. Zostawiam Was po prostu samych, z własnymi myślami.
Kasia, dziękuje!

Ich denke, ich muss dieses Thema nicht kommentieren. Ich lasse Euch einfach alleine mit Euren eigenen Gedanken.
Kasia, danke!

 


Sesja i makijaż: Onelittlephoto, czyli ja :-)
Photosession und Make-Up: Onelittlephoto, also ich😊

Pierwszą część znajdziecie tutaj <<klik>>
Erste Teil ist hier <<klik>>

33 komentarze

  1. Drugi raz wyłam jak bóbr ! Uścisnęłabym ją do serca ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do nas, na kawkę na przykład :)

      Usuń
    2. Nawet nie na przyklad, z mila checia!
      LG Kate

      Usuń
    3. Mnie dwa razy zapraszać nie trzeba ! :D Bywam w Hanoverze bardzo często - a są plany by pobyć dłużej niż zwykle więc - co mi tam , 400 - 450 km żeby spotkać się z takimi osobami ♥ Na pewno skorzystam gdy będę miała tylko sposobność !!!! :*

      Usuń
  2. Akceptacja - zgadzam się z bohaterką. Muszę dodać, że to cholernie silna kobieta :)
    Buziaki wam przesyłam :*


    www.wkrotkichzdaniach.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Patrycjo za ten wywiad. Dzisiaj mialam okazje dowiedziec sie cos ciekawego o sobie.Moj wzrost jest calkiem przecietny (164 cm i to w kapeluszu) , a Kasia napisala ze jestem wielka ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w kapeluszu, to niecałe 160 :) ale wielcy jesteśmy nie przez wzrost, a przez to, co mamy w środku

      Usuń
  4. Wow naprawdę wciągający post ! a przy okazji bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem siły Kasi. Wspaniała dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny wywiad bardzo mnie ujął...i właśnie przyznam racje co do cytatu,że zanim osądzimy innych bądźmy pewni,że sami jesteśmy perfekcyjni...a często o tym zapominamy :D Miłego dnia Dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wywiad, piękna dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam i odwage i podejscie 😊 tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podziwiam takie osoby, Kate wygląda na cudowną osobę. Życzę wiele szczęśćia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna jest ta kurteczka :) całość tworzy świetny look oczywiście z charakterem :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa, wartościowa rozmowa. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i nie wiem co napisać, wzruszyłam się, aż łezki mi lecą. Kate jesteś wielka, pod każdym względem i cieszę się, że mogłam poznać Twoją historię.Oby jak najwięcej osób brało z Ciebie przykład, bo niestety, nie każdy podnosi się z takiej, czy innej tragedii. A Tobie się udało, brawo, ściskam mocno, mocno <3 Pozdrawiam i śle buziole :*
    Wesołych, Spokojnych i Zdrowych Świąt kochani!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wywiad! A z Kate mądra i silna dziewczyna! <3 Bardzo się cieszę, że tu zajrzałam bo natchnęło mnie to do refleksji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za Hannę Snowdon już ją uwielbiam, poprzednia część dodawała siły, a ta tylko bardziej mnie przekonuje, że Twoja rozmówczyni to bardzo silna kobieta :) Radosnych i spokojnych świąt dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, pisałam u Siebie na blogu o akceptacji.
    Ja podziwiam ją, szanuje i powiem tylko Tyle, ze ma w sobie tyle siły że nic tylko brać przykład! Oczywiście bohatercę życzę wszystkiego co dobre ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym życzyć Wam dużo abyście nie traciły wiary w siebie, dużo siły i wszystkiego co dobre... a z okazji Świąt również radości w sercach i wiary w lepsze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest silna a jednocześnie taka symatyczna i otwarta
    Może być przykąłdem dla innych

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wywiad, przeczytałam też poprzedni i mocno podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry i trafny cytat na temat tego osądzania... Bardzo tego nie lubię. Wrzucanie ludzi do jakiegoś worka, szufladkowanie jest niedobre. Nie powinno się tak robić niezależnie od tego, jakie mamy przekonania - łatwo w ten sposób kogoś zranić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że to kobieta, która ma w sobie siłę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wywiad :) kobieta-siła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy,mądry i motywujący wywiad. Silna dziewczyna,to trzeba przyznać. Po takich przejściach łatwo się poddać,zrezygnować ze wszystkiego. Natomiast bardzo trudno walczyć i być dobrej myśli,nie dać się pokonać. Postawa warta docenienia i polecenia. I wzór do naśladowania.

    OdpowiedzUsuń

TOP