8 kwietnia 2017

SEMILAC 018 Cobalt na paznokciach

Ostatnio na blogu zrobiło się dosyć poważnie. W dużej mierze skupiłam się na życiu w Niemczech, na realizacji celów, a także mieliście okazję poznać jedną z najbardziej wyjątkowych osób, jaką miałam okazję spotkać w ciągu kilku ostatnich dni. Druga część naszej rozmowy pojawi się wkrótce.
Postanowiłam, że dzisiaj opublikuję notkę w temacie przeze mnie i przez Was dość lubianym.
O marce SEMILAC wspominałam nie raz i nadal podtrzymuję, że jak dla mnie jest ona najlepsza.
Zauważyłam też, że coraz więcej z Was korzysta z lakierów hybrydowych marki SEMILAC, więc nie jestem jedyną, która ma tak pozytywne zdanie o nich.
I ten post wcale nie jest postem sponsorowanym. Kiedy coś mi się podoba i z czystym sumieniem mogę dany produkt polecić, to robię to z wielką przyjemnością.

Za oknem wiosna, a u mnie nieco zimowy odcień. Wprawdzie miałam go na sobie jakiś czas temu, jednak dopiero dzisiaj udało mi się przygotować ten post dla Was.
Zamawiając 018 Cobalt szukałam w sieci jego rzeczywistego wyglądu. Kolor kobaltowy kojarzy mi się z odcieniem niebieskim, a na oficjalnej stronie marki (i poniżej na zdjęciu) możecie zauważyć, że ten odcień wpada zdecydowanie w fiolet.
Oczywiście nie zamawiałam niczego w ciemno i uprzednio wcześniej poszperałam w sieci i znalazłam jego rzeczywisty odpowiednik. I przyznaję, że to był strzał w dziesiątkę.
Uwielbiam różne odcienie niebieskiego. Ten okazał się idealnie pasujący to moich ubrań z pracy. I muszę przyznać, że nie było osoby, która by nie zwróciła uwagi na moje paznokcie.

Jeśli chodzi o trwałość, to w tym wypadku lakier hybrydowy trzymał się okołu dwóch tygodni. Później zaczął odpryskiwać i się odklejać, choć nie nałożyłam hybrydy inaczej niż zwykle.
Dla przypomnienia dodam, że dotychczas lakiery hybrydowe trzymały się u mnie trzy tygodnie.
Pomimo tego nadal sądzę, że jest to dobry wynik. Bogu dzięki, że nie muszę codziennie spędzać wieczoru na malowaniu paznokci. Ba, gdyby nie SEMILAC, nie miałabym nawet tej długości, do której jestem od wielu miesięcy przyzwyczajona.
Poniżej znajdziecie produkty, które użyłam. Znowu prosto i zwyczajnie. Ale to lubię najbardziej.




44 komentarze

  1. Nie przepadam za takimi ciemnymi odcieniami niebieskiego i jakoś nie jestem przekonana do tych Semilaców. Jestem wierna Neonail ;) Niemniej jednak ciesze się, że jesteś zadowolona, a co do trwałości - to zależy chyba od lakieru, mi hybrydy też trzymają się tyle, ile same chcą. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor - mam podobny innej firmy, ale chętnie wypróbuję ten, który pokazujesz - wygląda na żywszy odcień :) Jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobalt to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, muszę pomyśleć nad zakupem hybryd, jak tylko wykuruję moje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Naprawdę trochę ciężko określić czy to bardziej fiolet czy niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SEMILAC króluje chyba u każdego ;D Bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, jak napisałaś zimowy kolor! Ale czy to ważne? Nie! Najważniejsze, że Tobie się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U siebie wolę jaśniejsze kolory na pazurkach,ale ten jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką Semilaca, ale ładnie wygląda kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wygladają Twoje paznokcie. Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor wygląda ładnie:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio ciągle za mną chodzi ten kolor, jest przeboski!
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z moich ulubionych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej niż Semilac przypadł mi do gustu Estetic. Choć kolor na paznokciach masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving comment on this post---> https://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html?showComment=1483276090460

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za kolor! Jak u niego z kryciem? Semilac 125 (też głęboki niebieski) wypada niestety słabo, potrzeba 3-4 warstw żeby uzyskać nasycony kolor, więc szukam teraz czegoś podobnego, ale z mocnym pigmentem. Ten tutaj wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie semilaki też trzymają się ok.2 tyg, czasem i krócej. Ale kolor piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor! Aczkolwiek sobie bym takich nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, uwielbiam niebieski na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor :) Też bardzo lubię odcienie niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja hybryd nie lubię, ale za to jestem zauroczona lakierami, które są ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham niebieski, a ten odcień jest fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny kolor, ale ja z Semilacami nie mam fajnych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już nie robię hybrydy. Na pewno jest to wygoda (na wakacje planuję zrobić), jednak mi dość szybko się nudzą wzory i kolory paznokci. Teraz robię zwykły manicure, który trzyma mi się ok. 5 dni:),a samo malowanie paznokci zaczęło działać na mnie uspokajająco i relaksująco:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor cudo, chociaż dla mnie hybrydy to czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. też zaczęłam swoją przygodę z hybrydą :) jestem zadowolona.

      Usuń
  27. Bardzo ładny kolor, mam tą samą lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba ten kolor, ale mam ten sam problem z Semilakami. U mnie nie wytrzymują nawet dwóch tygodni i już zaczynają się odklejać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz problem z odtłuszczaniem płytki? ja mam semilacki już rok i świetnie się trzymają

      Usuń
  29. obłędny jest ten semilaczek <3

    OdpowiedzUsuń

TOP