22 kwietnia 2017

Kogo warto obserwować na Instagramie?

kogo warto obserwować na instagramie, instagram, ulubione konta, ulubione profile, media spolecznosciowe, social media
Jeszcze 2 lata temu nie miałam pojęcia czym jest Instagram. Wiedziałam, że duża część moich znajomych ma tam konto i wrzuca zdjęcia, jednak przyznaję, że mnie to niezbyt interesowało.
Później moja znajoma namówiła mnie na założenie konta. Zaczęłam czytać o tym portalu, dowiadywać się, o co w tym wszystkim chodzi, czym są sławne hasztagi i jak to wykorzystywać w budowaniu swojej marki.
Nie jest to takie proste jakby się mogło wydawać. Tzn. problemem nie jest wrzucenie zdjęcia i otagowanie go. Schody pojawiają się, kiedy trzeba zbudować społeczność, jeśli oczywiście się tego chce.
Bo na tym portalu są miliardy ludzi i każdy z nich ma inny pomysł na swoje konto. Jedno pokazują migawki ze swojego życia, inni dzielą się swoją pasją, a jeszcze inni, tak jak np. ja, pokazują swoje prace i od czasu do czasu wrzucają coś prywatnego.

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jakie profile na tym portalu lubię, które z nich oglądam z przyjemnością i które wg mnie są godne polecenia.
Jako, że mam bzika na punkcie fotografii, takich profili znajdziecie najwięcej, ale nie tylko.
Nie będę pisać kto kim jest i dlaczego polecam ten profil. Sami zajrzyjcie i się przekonajcie. 
Uwaga! Kolejność zamieszczonych profili jest przypadkowa.


peoplephotatoes, profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac


jacobthomas, profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac

profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac
profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac
profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac
profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac, elizabeth wheeland
profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac,
kogo warto obserwowac, pamela, sport, pamela reif, niemcy, dziewczyna
profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac,
profile na instagramie warte uwagi, polecam, warto obserwowac,
 11. @deer.home
 13. @fursty
 22. @domsli22
 24. @mamowymi

Na pewno też znacie jakieś instagramowe perełki. Pochwalicie się? 

44 komentarze

  1. Znam tylko @pamela_rf
    ale już widzę kilka profili które chętnie zaobserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z tych profili znam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie znałem instagramu dopóki moja obecna żona mi go nie pokazała, niektóre profile wydają się ciekawe, zwłaszcza ten o tatuażach

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko mamowymi ;) Powiem szczerze że wszystkie Twoje propozycje są takie " idealne " :D JA to lubię jednak popatrzeć na niekoniecznie tak bardzo idealne osoby / profile ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje dwa profile z tych, które pokazałaś :D Ten z nr 10 i 17 :D Niektóre profile są naprawdę bardzo ciekawe :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię profil creativeflow_graphics :) Poza tym z chęcią obserwuję konta z psami i kotami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko jeden profil - @deer.home :)
    Będę musiała przejrzeć pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka kojarzę - reszta to nowość. Masz świetne zestawienie profili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Instagram to nieskończone źródło inspiracji :D <3 Piękne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja gdzieś tam coś słyszałem o instagramie. Nie ciągnęło mnie do niego. Ale z ciekawości i nudy kiedyś założyłem tam konto,jakieś zdjęcia powrzucałem. I z czasem jakoś tak zniknąłem z niego. Jednak chyba nie moja bajka. Ale faktycznie,można tam znaleźć interesujące profile.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem, jaki ludzie mają talent
    Potrafią zrobić takie genialne ujęcia, że brak słów

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe profile ale @fursty najbardziej mi się podoba ;) polecam Ci obejrzeć zdjęcia @brandonwoelfel są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja znam i obserwuję tylko scraperkę, ale rzeczywiście wszystkie fotki są piękne, a konta warte obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo fajnych inspiracji :) Zerknę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam Instagrama, kiedyś chciałam ale nie potrafiłam się tam odnaleźć i usunęłam konto. Cóż nie wszędzie trzeba być :-) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnego z tych kont, ale wszystkie są piękne i każdemu poświęcę choć chwilę uwagi, bo już widzę, że naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne profile ! Bardzo spodobał mi się profil deer.home teraz jest z czego czerpać inspiracje ! :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe profile, ale żadnego z nich nie znam ;)
    moja aplikacja na insa od jakiegoś czasu jest zepsuta, więc aktualnie z niego nie korzystam, będę musiała zmienić telefon :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z tych kont, więc czuję się zainspirowana. :) Najbardziej podoba mi się fursty.
    Moje (nasze) konto nigdy nie będzie takie spójne i idealne, ale trudno. :P Ma to też swój urok.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wymienionych zdam pamele i mamowymi! Ale mamowymi to poprostu uwielbiam oglądać hej instagram, zdjęcia cudne ale dzieci jeszcze bardziej! ❤
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Na IG wolę obserwować mniejsze, mniej popularne profile.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh ja mam też mnóstwo takich kont, które mogłabym śledzić godzinami ;D O zgrozo mój pożeracz czasu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz racje te profile w większości są piękne!Pełne pasji i umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wpis! Dzięki Tobie poznałam kilka nowych, ciekawych kont :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam Pamelę, ja poznałam kilka ciekawych profili, ale nie starczyłoby mi strony aby je wypisać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są super to prawda, ale jedyny profil jaki znałam to mamowymi :) uwielbiam oglądać filmiki na tym koncie, zawsze poprawiają humor.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nie obserwuję zbyt dużo popularnych profili, w większości są sztuczne i udające idealne życie. Wolę oglądać samoyedy😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Instagram to nie moja bajka ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam, że znam tylko 2 profile. Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwierzysz, ze nie znam ani jednego z proponowanych przez Ciebie profili?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tych, które tu wymieniłaś, podglądam tylko jeden :-) Też posiadam insta, ale dla realnych znajomych. Niedawno chciałam założyć takiego blogowego, ale jednak stwierdzłam, że nie potrzeba mi dwóch kont.. Poza tym coraz częściej rozważam zamknięcie tam konta ponieważ jak widzę co znajomi wstawiają, jak robią z Siebie idiotów wstawiając jakieś uszy do swojego zdjęcia, języki.. dziwne teksty, filmiki z przerobionym głosem.. ponad 30-letnie kobiety a zachowanie poniżej poziomu..
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na instagramie jest mnóstwo interesujących kont, które warto obserwować. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach ile inspiracji do zdjęć :D Miejsce 17 obserwuję już od dawna i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  36. little.tattoos zaobserwowałam teraz - akurat będzie moją inspiracją do kolejnego tatuażu :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja nie mam instagrama i nikogo nie obserwuję. I jest mi z tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uważam się za szczęściarę, że nie mam konta na Instagramie i że nikogo nie obserwuję. Facebook i tak już zabiera mi mnóstwo czasu :D. Ale zdjęcia piękne, tego nie można odmówić :)

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Numer 13 skradł moje serce. Uwielbiam krajobrazy i lasy.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałabym, żebyś kiedyś mój profil instagramowy znalazł się w takich zestawieniach:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Instagram - stwór nieznany mi jeszcze 2 miesiące temu hahaha. To znaczy słowo słyszałam, coś widziałam, ale nie rozumiałam ;) . Teraz uwielbiam - podziwiam niektóre galerie nieustannie za przepiękne zdjęcia i super pomysły. Twój wybór bardzo ciekawy. Pozdrawiam serdecznie - Margot :)
    P.S.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @rudomi, @smile_warsaw_smile, @dzo_lama, @oomithekitten, @soltattoo, @fotografia.monika.malek, @tezpotrafierysowac, @cat_effect - to moje ulubione zobacz, myślę, że część z nich spodoba się i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

TOP