12 marca 2017

Ramoneska zawsze w modzie!


Nigdy w życiu nie pomyślałabym, że przyjdzie taki czas, kiedy to ja stanę przed obiektywem. Zawsze wolałam być po tej drugiej stronie. Przecież nie jestem żadną modelką, nie mam kompletnie doświadczenia w pozowaniu, co zresztą widać (ręce zawsze w kieszeni :-)).
Reaktywując tego bloga wychodziłam z założenia, że od czasu do czasu będę chciała Wam pokazać trochę swojego stylu. Wtedy jeszcze miałam trochę inny pomysł na to, ale wyszło jak zwykle inaczej. Czy gorzej? Myślę, że nie.
Na zdjęciach poniżej zobaczycie typową dziewczynę, która lubi czuć się dobrze w tym, co nosi.
Nie mam 170 cm wzrostu i figury modelki. Czy to jednak oznacza, że nie powinnam publikować takich postów?
Przechodząc do mojej stylizacji, to koniecznie chciałam Wam pokazać ramoneskę - kurtkę, która od wielu lat jest w modzie i nigdy nie zawodzi. Prezentuje się nieco elegancko i pasuje do wszystkich stylizacji. Począwszy od tych sportowych, a skończywszy na wyszukanych kompozycjach.
Poniżej zobaczycie mnie w koszuli, jeansach i trampkach, czyli tak jak lubię najbardziej.
Szukając tej odpowiedniej kurtki dla mnie, zwracałam uwagę przede wszystkim na to, aby ramoneska nie miała żadnych pasków, a te spotykałam najczęściej. Nie chciałam też zamawiać jej przez internet, bo zdecydowanie bardziej wolę przymierzyć dane ubranie. I udało się. Upolowałam to, o czym marzyłam. Na tych zdjęciach zauważyłam też jak szybko rosną moje włosy. Całkiem niedawno je obcięłam i ledwo mogłam je spiąć, a teraz znowu są prawie takie jak dawniej.
Co myślicie o mojej dzisiejszej stylizacji? Ubrałybyście się tak?

ramoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zara
ramoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zararamoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zara
ramoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zara
ramoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zararamoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zara
ramoneska, czarna ramoneska, kurtka, co jest modne, stylizacja na co dzien, jeansy, styl sportowy, pimkie, primark, zara
Zastanawiałam się czy opublikować to zdjęcie. "Pozując" nie wiem czy skakałam, czy zamierzałam co innego, ale wyszło jak wyszło.

Kurtka: Pimpkie
Koszula: Tally Weijl
Spodnie: Zara
Buty: Primark 
Torebka: Sinsay

A w kolejnej notce kontynuacja tematu na temat różnic między Polską a Niemcami. Mam nadzieję, że będziecie!

80 komentarzy

  1. Ja jeszcze poluję na moją wymarzoną ramoneskę :) Nie poddaję się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sama ubrałabym taką stylizację :D 100% wygody :D Mimo, iż wolę spódnice czasami zamieniam je na spodnie :D Ramoneska-dla mnie bezwględna baza w szafie zawsze potrzebna :D Spełnia dla mnie funkcje kurtki lub zakietu w zalezności od okazji...lub temperatury :D
    Bardzo podoba mi się blog :D Zostaję na dłużej :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! Wyglądasz ślicznie <33 Ja uwielbiam chodzić w skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz cudownie :-) Tak ramoneska pasuje absolutnie do wszystkiego;) też chodze w ramonesce i chociaz ubieram się inaczej bo szpilki, mini-ramoneska pasuje do moich stylizacji.
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl
    blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie najlepsze..

    OdpowiedzUsuń
  6. To co masz na sobie, to jest dokładnie mój styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ramoneskę mam nie jedną, a do tego koszula w kratę to idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :D Podobają mi się koszule w kratę, chociaż sama takich nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten krój kurtki,pasuje praktycznie do wszystkiego a Ty wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneska jest świetna. Ponadczasowa i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja fajna.. Pewnie bym się tak ubrała.. Buciki to chyba dopiero co kupione, bo bije bielą jak nie wiem :)))) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż dziwne, ale ja do tej pory nie mam ramoneski chociaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak Ramoneska zawsze na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam ramoneskę i uwielbiam :-)
    Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. UWIELBIAM ramonseki :) i do tego ta piękna koszula w kratkę :) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie - zawsze, wszędzie i do wszystkiego pasuje ;)
    ostatnio i ja mam zajawkę na karty - moja ulubiona - czarno czerwona już jest w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramoneska, koszula, jeansy, trampki... ach, zestaw wielce ok, na dodatek wszystko się ładnie komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja, jak najbardziej sama również mogłabym się tak ubrać :) Czarna kurteczka to must have w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyka! Tak samo jak koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta stylizacja jest po prostu przepiękna! Nie sądziłam że połączenie koszula w kratkę + czarna skórzana kurtka może być tak udane! :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia i piękna modelka;) A ramoneski uwielbiam!
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie ubieram się podobnie i też bardzo lubię takie kurtki ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji, koszula jest świetnym urozmaiceniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dojdziesz do wprawy :) Trzymam za Ciebie kciuki :)
    A stylizacjach bardzo fajna, w sam raz na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. powinnaś częściej pozować, widać że aparat cie kocha :)
    a twój uśmiech jest po prostu nieziemski ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia <3 stylizacja bardzo podoba mi się, uwielbiam ramoneski

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście, że powinnaś publikować takie posty i pokazywać nam swój styl ;) Świetne zdjęcia, jesteś taka uśmiechnięta i pozytywna. Osobiście nie przepadam za ramoneskami ale Tobie bardzo pasuje ta kurtka ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jesteś może modelką, ale wyszłaś super :) miło było Cię oglądać

    OdpowiedzUsuń
  29. Aj tam nie trzeba być modelką żeby zrobić sobie ładne zdjęcia, a Ty wyszłaś bardzo fajnie! :D Ramoneska jest świetna. ;P
    Bardzo mnie ciekawi jakiego obiektywu używasz? Planuje kupić jakiś do mojego nikodema jak tylko nazbieram odpowiednią ilość kasy. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam profesjonalnego sprzętu- aparatu pelnoklatkowego i w tym wypadku służył mi canon 85 mm 1.8

      Usuń
    2. Ciocia kiedyś mi pożyczyła swój pełnoklatkowy aparat i jednak jest ogromna różnica w jakości zdjęć. Tak myślałam, że to 85. Jest tyle obiektywów, że trudno się zdecydować. ;D

      Usuń
  30. Bardzo ładnie prezentujesz się w tym zestawie :)
    Mnie jakoś nigdy nie ciągnęło do ramonesek, za to zawsze podobały mi się takie koszule, tylko że nie wyglądam w nich dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ramoneski i podobne kurtki w klimacie. Świetnie wygląda całość stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Mam ramoneskę, tylko że beżową (kupiłam ją będąc w 3kl gimnazjum!). Koszul za bardzo nie noszę, ale powoli próbuję się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kurtka i koszula, całość się prezentuje super:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia!
    Nie trzeba mieć ciała modelki, żeby wspaniale móc się prezentować :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest modna i wygodna. Lubię bardzo nosić koszulę i ramoneski :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świeeetna kurtka! U mnie ramoneska to must-have, ale też ostatnio zaopatrzyłam się w przepiękną marynarkę z ekoskóry <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kurta ! Masz racje, ramoneska wciąż jest a topie od paru ładnych lat :) Nadaje się w sumie na większość okazji. Również mam czarną w swojej kolekcji, ale jest to moja piąta z tego typu. Kiedyś miałam taka a'la motocyklową :D
    Następna notka może być ciekawa :)

    Korzystam jak mogę tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ramoneska to dla mnie taki sam klasyk jak trencz, oba uwielbiam :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ramoneska, to racja! Ale moją uwagę bardziej przykuły jeansy- idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna ramoneska! Fajnie, że na blogu będą pojawiać się zdjęcia stylizacji! 😊

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja :) Kurteczka razem z koszulą w kratę tworzą idealne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kraciasta koszula też zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja chętnie ubrałabym się tak i nawet często się tak ubieram. Koszula świetna, ramoneska genialna, uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, ja też na co dzień stawiam na wygodę. U mnie tylko trampki zastąpiłyby "adidasy". A na ramoneskę jeszcze mi trochę za zimno :( Ale mam nadzieję, że przyszły tydzień przyniesie ocieplenie i będę mogła rozpocząć sezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pieknie wygladasz! I troche za skromnie twierdzisz, ze zadna z Ciebie modelka! ;) Ja tam widze sliczna dziewczyne, dobrze czujacą sie w swoej skorze! I o to chodzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie wygladasz, super koszula i ramoneska :*

    https://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądasz, ja często ubieram się podobnie, bo cenię wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A mnie się bardzo podoba cała stylizacja jak i Twoje podejscie. Nie trzeba być modelką, zeby móc pokazywać swój styl - i myślę, że śmiało mogłabyś to robic cześciej ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna luźna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super ramoneska i całość zresztą też, a dziewczyno śmiało więcej pokazuj się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja :) Ramoneski bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bym sie tak ubrala :) swietnie wychodzisz na fotkach :) nie tzreba miec 170 cm wzrostu zeby byc piekna Kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ubieram się niemal tak samo - z tym, że koszule zamieniam na bluzki, t-shirty i sweterki ;) Ramoneski uwielbiam ;)
    Świetnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeszcze nie upolowałam swojej ramoneski :) Ale myśle, że by mi się przydała :) Jak będziesz więcej razy pozować to na pewno będziesz mieć wprawę :) Czekam a więcej zdjęć z tobą w roli głównej :*

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja.Pięknie wygladasz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja.Pięknie wygladasz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietna stylizacja, to fakt ramoneska od kilku sezonów jest na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądasz, a koszula piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam kiedyś ulubioną ramoneskę, którą nosiłam do wszystkiego! Chyba muszę ją odszukać, bo już zapomniałam jak świetnie może wyglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie wyglądasz,kocham ramoneski ❤

    OdpowiedzUsuń
  60. Ramoneski sa moim ulubionym elementem garderoby:) Mam ich juz spora kolekcje:)

    Buziaki kochana:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  61. Stylizacja w moim stylu! Lubię takie ubrania. A ramoneski uwielbiam, swoją już noszę kilka lat i chcę znaleźć nową, jednak żadna nie podoba mi się tak, jak moja! Chyba zanim znajdę tę idealną, to moja zetrze się do dziur :D

    OdpowiedzUsuń
  62. ja swoją ramoneskę kupiłam 4 lata temu i uwielbiam ją po prostu:D
    podoba mi się torebeczka:) też mam jedną z sinsay i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz! :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zestawienie petarda normalnie :).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. O tak! Ramoneska zawsze dobra! Ja mam całą kolekcję: białą, czarną, w kwiaty, w chmurki. Brakuje mi jeszcze różowej

    OdpowiedzUsuń
  66. Od kilku tygodni mam swoją ramoneskę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

TOP