31 marca 2017

Podsumowanie marca #3

Chyba nikogo nie zdziwi, jeśli po raz kolejny powtórzę, że czas leci jak szalony. Nie mogę uwierzyć w to, że za oknem jest taka piękna pogoda, że każdego dnia jest coraz cieplej, przyjemniej.
Nim zdążyłam się obejrzeć, piszę dla Was kolejne podsumowanie miesiąca.
Z ręką na sercu przyznaję, że w ciągu tych 31 dni w moim życiu wydarzyło się naprawdę wiele i nie spodziewałabym się takiego obrotu spraw. Ale po kolei:

1. Jeśli chodzi o przeczytane przeze mnie książki w marcu, to nie było ich zbyt dużo. Od samego rana do późnego wieczora byłam pochłonięta pracą, przez 7 dni w tygodniu, więc ciężko mi było znaleźć wolną chwilę. W moich rękach znalazło się tylko "Alibi na szczęście", którego recenzja pojawiła się wcześniej i "Pokolenie Ikea". Po raz pierwszy czułam ogromną niechęć do książki, ale kiedy ją tylko dokończę, na pewno pojawi się recenzja. A ci, którzy już czytali, doskonale wiedzą co mam na myśli.

2. W tym miesiącu niestety nie mogę się pochwalić regularnym piciem wody. Nie miałam na nią ochoty. Moje myśli były skupione wokół innych spraw. Przez to pojawiło się też dużo gorsze samopoczucie, więc w kwietniu muszę koniecznie wrócić do regularnego nawadniania organizmu.

3. Z każdego miesiąca na miesiąc przybywa nowych Czytelników. Na dzień dzisiejszy jest 26 nowych obserwatorów, tak więc miło mi Was gościć.

4. Udało mi się uzbierać pieniądze i kupić nowy komputer. Taki, który nie zacina się przy podstawowych pracach przy nim i nie niszczy moich wszystkich nerwów. Wierzcie mi, że działające sprawnie urządzenie pozwala w spokoju odetchnąć i zająć się właściwie pracą. Czasami dziwię się, że czekałam na to tak długo.

5. Na ten miesiąc zaplanowałam sobie otworzenie własnej działalności. I już chciałam napisać, że przez komplikacje, które pojawiły się na drodze ku temu, nie udało mi się tego zrobić, ale na szczęście jest inaczej. Od razu jak się obudziłam, pojechałam do urzędu załatwić formalności i od dnia dzisiejszego jestem fotografem.
Wczoraj też udałam się do innego urzędu pomęczyć jednego z urzędników swoimi pytaniami. Na początku wymienialiśmy informacje i pytania poprzez E mail, ale  owy pan stwierdził, że mam tak dużo pytań, że lepiej będzie spotkać się osobiście. Rozwiał dzięki temu moje wszystkie wątpliwości i ja spokojnie mogłam zrobić to, co do mnie należy.
Tym sposobem marzec był miesiącem, który spędziłam na zawracaniu głowy urzędnikom. Ci jednak okazali się bardzo pomocni i dzięki nim wiem, co powinnam robić dalej.

6. Ten miesiąc był też przepełniony sesjami zdjęciowymi. Każdy weekend poświęciłam na poznawanie i fotografowanie nowych osób. Zaczęłam też wykonywać Make Up i myślę, że wychodzi mi to nie najgorzej. Jeśli macie ochotę zobaczyć efekty sesji, to zapraszam Was tutaj <<klik>>.

7. Jeśli jesteśmy przy temacie sesji zdjęciowych, to mogę się pochwalić tym, że miałam przyjemność zrealizować dużą sesję dla belgijskiego projektanta i producenta marki odzieżowej, a efektami na pewno pochwalę się wkrótce. Dzięki temu miałam chwilę na zobaczenie się z moimi przyjaciółkami i zebranie naprawdę wielu informacji i doświadczeń.

8. W marcu, w miesiącu jak w żadnym innym, dostałam sporo wiadomości od Was. Nie spodziewałam się, że zaskoczycie mnie tak pozytywnymi wiadomościami i pomocami. Dzięki temu wiem, że nie jestem z tym wszystkim sama.

9. Podczas jednego z weekendów poznałam bardzo wyjątkową osobę. Zrobiła ona na mnie na tyle duże wrażenie, że kolejne dwa posty będą poświęcone właśnie tej niezwykłej dziewczynie.

10. W marcu postanowiłam też zacząć tworzyć wersje mówione tego, co jest napisane na blogu. Moja strona rozwija się coraz bardziej i zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy z Was ma czas na to, żeby usiąść i w spokoju przeczytać dany tekst, dlatego też być może będziecie mieli ochotę na odsłuchanie go.

11. Będąc przy transkrypcjach głosowych, postanowiłam się przywitać z moimi Czytelnikami i Słuchaczami, w związku z czym opublikowałam swój pierwszy film na YouTube.
Wierzcie mi, że jeszcze nigdy nie miałam takiej tremy jak podczas nagrywania tego filmu. Zresztą sami się zorientujecie. Uważam jednak, że wszystko musi mieć swój początek, nieważne czy dobry czy zły.




12. Poniżej znajdziecie moje nagranie głosowe ostatniego posta. Nad poprawą muszę też troszkę popracować. Przez 4 godziny próbowałam dojść do ideału i niestety nie jest to takie proste jak się wydaje.
Dzięki uprzejmości mojego przyjaciela, specjalnie dla mnie została skomponowana muzyka. Co o niej myślicie? Chciałam, żeby było wesoło i kojarzyło się ze mną.



13. Żeby tego było mało, zostałam też redaktorką na jednym z portali tworzonych przez Emigrantów i dla Emigrantów. Jeśli macie ochotę poczytać, to zapraszam Was tutaj <<klik>>

I to chyba na tyle, jeśli chodzi o podsumowanie tego miesiąca. Mam nadzieję, że każdy kolejny będzie coraz lepszy i małymi krokami spełnię swoje marzenia i będę robić to, co kocham. Czyli będę zatrzymywać chwile w zdjęciach.

72 komentarze

  1. Ten miesiąc był również dla mnie intensywny. Dziękuję losowi, że zesłał na moją drogę tak wspaniałą duszę, jaką jesteś. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że trafiłaś na dobrych urzędników:)Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli, jeśli chodzi o założenie działalności:) Ja niestety w marcu nie miałam okazji przeczytać, żadnej książki, czego bardzo żałuję. Ale skupiłam się za to na rozwoju bloga:):D Ehh, nie jest łatwo!:D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluje, jestes odwazna dziewczyna. Zycze powodzenia i dobrych klientow, by firma sie rozwijala.
    Pozdrawiam J

    OdpowiedzUsuń
  3. wuooo mega aktywny marzec u Ciebie! Gratuluję sukcesów i trzymam kciuki ;)
    P.S. jak można zapomnieć o piciu wody?! ja litry dziennie, bo bez tego żyć nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję działalności :) i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwijasz się coraz prężniej, gratuluję sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na pewno nie zdziwi ten pęd czasu.... przecież dopiero co był luty, prawda?! :P a tu zaraz kwiecień...
    Grunt, że udało Ci się cokolwiek przeczytać w tym miesiącu :) Pokolenia Ikea jest nieco specyficzne i nie dziwię się Twojej reakcji :)
    Gratuluje zakupu komputera i rozpoczęcia działalności, brawo ! Oczywiście ta sesja u projektanta też na pewno będzie fajnym doświadczeniem :)

    Staram się do tego wyjazdu podejść pozytywnie.
    Film polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tyle nowych książek i stale kupuje nowe, ale kompletnie nie mam czasu żeby przysiąść i skupić się na lekturach, może dzisiaj coś zacznę! Co do pkt 5 który najbardziej mnie ucieszył! Ciesze się, że się nie poddałaś i masz swoją działalność :) będziesz robiła to co lubisz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Twoją działalność! Powiem szczerze, że nawet troszkę zazdroszczę :D Mam nadzieję, że i ja za kilka lat zrobię taki krok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo aktywny miesiąc, świetnie że spełniasz swoje marzenia zawodowe :-) Co do filmików -będę szczera , nigdy ich na blogach nie oglądam...Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden jest do oglądania :) reszta do słuchania

      Usuń
  10. Wspaniale! Bardzo się cieszę! Będę trzymać mocno kciuki za Twoje projekty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, dużo się u Ciebie działo w ciągu tego miesiąca, ale to dobrze. Przynajnniej nie było nudno. Powodzenia w prowadzeniu działalności. Takie filmiki to dobry pomysł. Jak ktoś bedzie chcial przeczytac, może to zrobić, jak ktoś wolo słuchać, może również tak zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! <3 Brawo za odwagę :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Same dobre rzeczy ci się przytrafiły to dobrze, no może oprócz tej wody ;) w każdym razie życzę żeby kolejne miesiące były równie owocne

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozwijasz się! Cieszę się, że tyle się u Ciebie dzieje :) I zazdroszczę działalności fotograficznej, przede mną jeszcze sporo nauki w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne podsumowanie, widać, że się nie obijałaś, czekam z niecierpliwością na efekty sesji z projektantem!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak wielu wspaniałych osiągnięć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł ze słuchaniem postu. Już to wypróbowałam. Życzę powodzenia z Twojej działalności. Robić to, co się kocha z powodzeniem, to spełnione życie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne podsumowanie :-) Pracowite dziewczę z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w następnych miesiacach! ;)
    http://konstylencja.com/odswiez-swoj-styl-wiosne/

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo tego:)
    Gratuluje punktu 13 i trzymam za ciebie kciuki:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne podsumowanie :) Też niestety mało przeczytałam,nie było niestety czasu..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo intensywny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli myślę, że mimo wszystko ten miesiąc był udany. Z pewnością uda Ci się zrealizować Twoje plany! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli myślę, że mimo wszystko ten miesiąc był udany. Z pewnością uda Ci się zrealizować Twoje plany! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Ci otworzenia działalności i życzę dużej ilości klientów ;>
    Świetne robisz zdjęcia, przejrzałam twoją stronę. Podoba mi bardzo to w czerwonej sukni na tle wieży Eiffla ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brak mi motywacji do regularnego picia wody :( zawsze obiecuję sobie, że zacznę dzień szklanką wody z cytryna ...a kończy się na kawie :( Jeśli chodzi o książki to czytałam "Pokolenie Ikea" i rzeczywiście nie zachwyciła mnie...definitywnie można odczuć, że jest napisana z męskiego ciut szowinistycznego punktu widzenia...ale z czystej ciekawości mam zamiar przeczytac kolejne. Czytam od czasu do czasu bloga autora i musze przyznać, że najbardziej ujął mnie wpis " Dlaczego jesteśmy w Polsce dla siebie takimi chu****"...to rzeczywiście wpis słowem w sedno :D
    Gratuluję działalności i trzymam kciuki :D Mocno :D...bo marzenia są po to, żeby je spełniac :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za Twoją działalność - żeby wypaliło i poszło gładko :)
    Z wodą u mnie również tragedia - ale będzie lepiej - tak myślę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku gratuluję Ci! Niesamowicie pozytywny miesiąc, pełen sukcesów! Oby tak dalej, wspaniale! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog!! Super, że otwarłaś firmę, życzę powodzenia!! Robisz to co lubisz, więc mam nadzieję, że będzie ok. Sama też lubię robić zdjęcia, ale tak amatorsko dla siebie:-). Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tylu postępów. ;] Powodzenia w kolejnych miesiącach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow jaki owocny miesiąc, gratuluje zostania fotografem i powodzenia w prowadzeniu działalności i rozwijaniu kariery:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, rzeczywiście miesiąc bardzo owocny. Gratuluję założenia własnej działalności i sesji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję sukcesów, zwłaszcza zrealizowania dużej sesji zdjęciowej :) Wspaniałe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dużo rzeczy osiągnęłaś - gratuluję, zwłaszcza tego że udało Ci się zostać oficjalnie fotografem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo intensywny miesiąc, życzę ci jeszcze więcej sukcesów blogowych jak i w życiu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałaś bardzo aktywny miesiąc :) Życzę Ci, by kwiecień był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ALe mialaś intensywny miesiąc, widzę, że wszystkim ten czas pędzi jak szalony, u mnie to samo.

    Wow super, cieszę się, że udało Ci się osiągnąć swój wymarzony cel i gratuluje bycia fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję postępów i tych blogowych, jak i zawodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogę jedynie przyłączyć się do gratulacji!!! Poza tym mił jest Ciebie usłyszeć ;) pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wyniku i życzę owocnego kwietnia :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, ze ten miesiac był pełen wrażeń - był udany :) Gratuluję Ci wszystkich Twoich sukcesów i mam nadzieję, że kolejny miesiąc przyniesie ich jeszcze wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podoba tytuł Twojego bloga, tak mało ludzi potrafi dostrzec szczęście i ciągle biegną za czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
  43. Marzec wygląda u Ciebie świetnie :-).Mi też przydałby się nowy komputer :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję Ci założenia własnej działalności!
    Bardzo dobrze, że się rozwijasz :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Czas zdecydowanie za szybko płynie :/ Gratuluję założenia własnej działalności i życzę Ci mnóstwa sukcesów ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. A masz czas na lenistwo? :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje!! :D Cieszę się, że z działalnością w końcu obyło się bez kłopotów i jednocześnie niezmiernie zazdroszczę uprzejmych urzędników. Nie wierzyłam w ich istnienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnóstwo zmian, idziesz jak burza kochana :) Gratulacje! A czas faktycznie leci jak szalony, dopiero był Nowy Rok a zaraz Wielkanoc :)!

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje sesji dla projektanta :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę, że ten miesiąc miałaś bardzo zajęty. Jestem ciekawa tej sesji, którą robiłaś dla projektanta :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia! Najtrudniejszy krok, a mianowicie całą biurokrację związaną z założeniem działalności, masz już za sobą, teraz pozostaje tylko działać! :)
    Bardzo fajnie czyta się takie podsumowanie, w którym jest tak wiele sukcesów, trzymam kciuki za dalszy rozwój i oczywiście śledzę Cię na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  52. właśnie przypomniałaś mi o wodzie :D bo siedzę parę godzin bez nawadniania.... :D wciągło mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio piję masę wody, bo byłam przez pewien czas odwodniona i organizm dał mi to mocno do zrozumienia.
      Super, że piszesz dla ludzi, którzy również są na emigracji, dla nich często bardzo pomocne jest wsparcie drugiej osoby! Tak trzymać.

      Usuń
  53. Pracowity miesiąc. Fajne podsumowanie, może ja coś takiego zacznę robić?? Obserwuję.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Serdecznie Ci gratuluję i trzymam kciuki za kolejne sukcesy. Idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chyba też powinnam wreszcie zakupić nowy komputer, bo mój 7-letni laptop już ledwo ciągnie :D A i nawadnianie organizmu by się przydało, bo mam niefajną tendencję, by przez cały dzień prawie nic nie pić. No cóż, pozdrawiam i powodzenia z własną działalnością!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje otworzenia własnej działalności :) Jak najwięcej wspaniałych klientów i radości z pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mój marzec był bardzo aktywny i również nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie książek. Mam nadzieję, że w kwietniu uda mi sie to nadrobić.
    Widzę, że jeśli chodzi o aktywność to i tak mnie przebiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę, że miałaś pracowity miesiąc. Życzę samych sukcesów w nowej działalności. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam i d e n t y c z n ą koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  60. ojojojoj.. Naprawdę dużo się u Ciebie dzieje i to sporych rzeczy,nie jakiś tam drobnych. W takim przypadku nie dziwne,że czas Ci tak szybko ucieka. Ale w taki sposób może,rozwijasz się. Więc niech kolejny miesiąc również będzie owocny. Albo i bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne podsumowanie, również miałam bardzo zabiegany miesiąc.. gratuluję zostania redaktorką, zaraz biorę się za czytanie :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj Patrycja! To dla nas zaszczyt pracować z tak młodą, kreatywną, pełna pasji i pomysłów osobą. Życzymy Ci szczęścia we wszystkim. Redakcja Status:Emigranci.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja to chyba nie mam tyle odwagi aby nagrywac filmiki:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  64. Czytałam właśnie dzisiaj Pokolenie Ikea i... coś mi to jakoś nie podeszło.

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

TOP