24 lutego 2017

Moje ulubione perfumy cz.1

Nie znam kobiety, która nie lubi ładnie pachnieć. Założę się, że każda z Was ma w domu zapachy, które uwielbia, takie, które stanowią wizytówkę Was samych. Rodzai perfum jest mnóstwo, każda z nas jest przecież inna i preferuje inny zapach.

Jedne z Was lubią perfumy mocne, inne słabsze. Jeszcze inne cenią sobie klasyczne zapachy, inne słodkie, kwiatowe (...) A ja lubię takie i takie, byleby nie podrażniały mojego nosa, chociaż z pewnością zauważycie, że tym razem zostałam wierna perfumom kwiatowym, które njabradziej przypadły mi do gustu.
Gdybym mogła, wykupiłabym większą część perfumerii. Uwielbiam rano, przed wyjściem do pracy popsikać się swoim ulubionym zapachem. Ten wtedy pobudza mnie, wprawia w dobry nastrój i sprawia, że czuję się zdecydowanie pewnej.
Na razie nie mam jeszcze swojego ulubionego numeru 1. Testuję i sprawdzam, co mi przypadnie do gustu. Na razie znalazłam takie oto perełki:

1. Donna Karan Dkny Be Tempte

Zapach, w którym zakochałam się od samego początku. Pierwszy raz natknęłam się na niego w gazecie dla kobiet. Jedna strona była poświęcona właśnie tej perełce wraz z próbką zapachu. I wierzcie mi, nie mogłam przejść obojętnie obok tej wody toaletowej. W tym perfumie możecie znaleźć mieszankę liścia czarnej porzeczki, czerwonych jagód, lukrecji, jabłka, cytryny, mieszankę kwiatów takich jak fiołek, róża i kwiat pomarańczy, a także nutę liścia indonezyjskiego.
Trwałość oceniam jako bardzo dobrą.

2. See by Chloe 


Na ten perfum trafiłam zupełnie przypadkowo. Ciężko jest wybrać coś spośród mnóstwa zapachów. Kiedy mój nos jest przesiąknięty sporą ilością różnych woni, nawet powąchanie kawy nie pomaga. Wzięłam go w ciemno, ale nie żałuję.
See by Chloe, to mocno kwiatowe perfumy. Znajdują się w nim nuty kwiatu jabłoni, wetyweria, jaśmin i hiacynt wodny.
Tę kompozycję zapachową również uważam za przyjemną i długotrwałą.

3. Lacoste Pour Femme

Nim wpadłam na pomysł napisania notki o swoich ulubionych perfumach, niektóre z nich zdążyłam już zużyć, także wybaczcie puste butelki.
Jeśli chodzi o LACOSTE, to przyznaję, że i tym razem wybór był kompletnie przypadkowy.
Ten zapach kojarzy mi się z klasyką i elegancją. Jest na swój sposób delikatny i zarazem wymowny. W tej wodzie toaletowej znajdziemy jamajski pieprz, frezję, biały heliotrop, kwiat hibiskusa, irański jaśmin, różę, nasiona Ambrette, kadzidło, drzewo sandałowe i himalajski cedr. To połączenie bardzo mi się podoba i czyni te perfumy wyjątkowymi.
Trwałość - jestem na tak.



4. s.Oliver Original Women

Mieszkać w Niemczech i nie znać żadnego zapachu stworzonego przez Niemca, byłoby grzechem. A tak na poważnie, to zapachy s. Oliver bardzo przypadły mi do gustu. Są nieco mniej trwałe, ale zapach stanowczo to wynagradza. Przyznaję, że jest to zapach ponadczasowy, który kojarzy mi się ewidentnie z kobiecością.
W tym perfumie zawarte są nuty bergamotki, jabłko, brzoskwinia, róża, lilia, cedr, bursztyn i wanilia.

 5. Playboy Super  i Playboy Play It Rock



Te małe cudeńka dostałam w prezencie od mojej cioci. Obydwa zapachy są dosyć ciekawe, jednak moje serce skradł ten z czerwoną nakrętką. I jak na złość, stacjonarnie w sklepie nie mogę ich nigdzie znaleźć. Są to perfumy z nieco niższej półki, jednak śmiało mogłabym napisać, że jakość jest o wiele więcej warta, niż proponowana cena, także opłaca się.
W pierwszym z nich znajdziemy aromat mandarynkowo-pomarańczowy, frezję, strelicję, drzewo sandałowe, bursztyn i piżmo. Natomiast mój faworyt zawiera w sobie szafran, pomarańczę, kwiat wiśni, plumerię, kwiat pomarańczy i passoflorę, a  także słodką wanilię, paczulę i skórzane tony.



6. Fabio Verso Entusiasmo


Ten perfum używam od wieki wieków. Poleciła mi go moja przyjaciółka jeszcze za czasów gimnazjalnych i do tej pory jestem mu wierna. Niestety nie mam możliwości kupienia go w Niemczech, więc gdy tylko jadę do Polski, kupuję cały zapas. Perfum ten kosztuje ok. 15 zł i jak dla mnie jest dość trwały.
Po raz kolejny przedstawiam Wam perfumy orientalno - kwiatowe, które dodają pewności siebie. W tym perfumie znajdziemy zieloną nutę, owoc granatu, kaki, orchideę, lotos, piżmo, fiołka, mahoń, nuty śmietany i bursztyn.

Przyznaję, że zapomniałam o jednym z moich ulubieńców, ale na razie nie zdradzę jakim. Pojawi się on przy okazji kolejnego wpisu o moich ulubionych perfumach.

A jakie są Wasze ulubione zapachy? Chętnie poznam Wasze perełki i być może sama po nie sięgnę.


68 komentarzy

  1. Ten perfum z Lacoste - używałam i bardzo przypadł mi do gustu. W ostatnim czasie zachwycam się Daisy eau so fresh Marca Jacobsa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, takie zestawienia sporo mówią o nas samych. :) Dzięki za ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co mam swoje dwa ulubione perfumy, z DKNY, i S. Olivier. Uwielbiam ładnie pachnieć :)
    Te, które tu wymieniłaś nie miałam, ale firmy znam doskonale:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już znalazłam swój zapach.. jestem mu wierna od kilku lat i nie zanosi się na zmiany. Mowa o Hugo Boss XX. Są cudowne i idealne dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnych z nich, ale myślę, że Lacoste przypadłoby mi do gustu ;) Lubię delikatne perfumy z nutką elegancji i charakteru ;)
    Ostatnio moją miłością został zapach Gucci Flora fioletowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kojarzę tych perfum i w sumie sama okazyjnie używam jakichkolwiek :p w sumie to raz miałam jakieś super i to był któryś zapach z kolekcji Celin Dion , takie różowe ale nie pamiętam ich ;p
    Ciagle sobie obiecuje, że jak będę miała więcej kasy to sobie jakieś kupie, ale ciągle tez coś wypada... :p

    OdpowiedzUsuń
  7. mocny i słodki-taki musi być mój zapach:)
    Christina Aguilera-Women,Emanuel Ungaro Golden oraz Rihanna-Rebelle Fleur-to są moje ulubione zapachy które spełniają moje oczekiwania;)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio używam Beyonce "Rise", pięknie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od lat lubię i używam POEME i nie znalazłam jeszcze innego zapachu, który by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ukochany to Si, który dla wielu osób jest przesłodzony i zbyt intensywny. Ja go uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego z nich jeszcze nie niuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie moim ulubionym zapachem jest Oriflame Love Potion Secrets, ale pewnie nie na długo bo nie potrafię używać długo jednego zapachu. Z Twoich nie znam żadnego, ale pierwszy mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ze przez internet nie mozna poczuc zapachu :P

    ja uwielbiam slodkie i owocowe zapachy
    moze to dlatego ze lubie jesc ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnych z nich nie używałam, ale uwielbiam zapachy z lacosty.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing list :D thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam aż pięć swoich zapachów hihi, Hugo Boss, Daisy od Marca Jacobsa, Armani, Chanel no5 i Chanel Allure, zapach każdy ale na inną okazję hiihi :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie kojarzę po zapachu, z wyjątkiem See by Chloe, tyle, że ja mam w wersji Eau de Fraiche. Przepiękny, lekki, dziewczęcy zapach. Idealny na wiosnę :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wyżej wymienionych znam tylko Playboye i też są moimi ulubionymi :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za perfumami. Mam uraz przez jazdę busem na uczelnie. Zawsze było mi niedobrze poprzez mieszankę perfum, potu i papierosów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim ulubionym perfumem jest ten od Katy Perry, Mad Potion :D
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lacoste Pour Femme to byly moje pierwsze perfumy

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja uwielbiam playboya w panterkę! Nie dość, że opakowanie ma urocze, to super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Ciekawie wybrałaś te Twoje perełki wśród perfum :). Masz bardzo pozytywnego bloga i myślę, że będę jeszcze tu zaglądać. Przy okazji, dziękuję za odwiedziny u mnie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi zawsze podobały się zapachy z PlayboY
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam żadnego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Playboy Play it rock bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. DKNY uwielbiam na kobiecie :D
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj nie tylko TY czekasz na tą wiosnę :) na szczęście powoli się do nas zbliża :) będzie słońce i zielono wokół :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim ulubionych zapachem, niezmiennie od kilu lat, pozostaje Coco Chanel Mademoiselle:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  30. DKNY uwielbiam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwa pierwsze perfumy to moje ulubione haha jednak See by chloe ustawiłabym na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam tylko króliczka playboya ale mój ulubiony to sexy :) natomiast bardzo lubię zapachy od Elizabeth Arden :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam tylko zapachy Playboy, ale nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam zawsze kilka różnych perfum i używam zależnie od nastroju i pory dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też planuję posta o moich ulubionych perfumach, więc nie zdradzę tutaj ich nazwy, powiem tylko, że są unikalne w tej chwili i dosyć trudno dostępne, przynajmniej w Polsce, co niestety mnie denerwuje. Tych zapachów, o których piszesz nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam perfumy :) ten Chloe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Perfumy to moja nierozłączna część w zyciu! Muszę miec przy sobie:) Niestety nie znam zadnych z tych perfum - a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  38. Donna Karan - ma świetne zapachy - bardzo je lubię z Be Tempte musze się zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jak wiele osób uwielbiam Si, chociaż dawno go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nieznam tych perfum.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy lubi ładnie pachnieć, przyjemnie obok takiego człowieka przejść :) Jeśli chodzi o perfumy to jedne zapachy są przyjemne a inne mniej lub w ogóle - wszystko zależy od tego co komu się podoba :) Osobiście nie przepadam za perfumami. Od większości zapachów zaczyna boleć mnie głowa ;/ Może kiedyś trafię na zapach dla siebie ;) Prezentowanych przez Ciebie perfum nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie znam żadnego z tych zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  43. lubię wonie Playboy:) słodkie miłe dla nosa i długo się utrzymujące:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chloe mnie intryguje, nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze mam problem z zakupem perfumu...stoję w drogerii i się zastanawiam. Nie mam ulubionego, wciąż poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz super gust! Lubię 3/4 tych samych! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam niestety żadnego z tych zapachów... Mój ulubieniec to aktualnie hermes un jardin sur le nil ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Playboya! Ogólnie to bardzo lubię słodkie perfumy i kilka z twoich propozycji mnie zainteresowały. Ja najczęściej kupuję perfumy z Avonu i jestem zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  49. nie znam żadnych z nich ale zapewne pachną obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooo i widzę moją ulubioną-różowy Playboy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie znam żadnych z tych perfum. Na lato lubię Orange Hugo Boss, a w zimie Armani Code chociaż teraz nie używam nic. W ciąży przestałam się perfumować bo mi przeszkadzało, potem karmiłam i nie chciałam synka podduszać :) a teraz się odzwyczaiłam i po prostu zapominam o perfumach.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie znam Twoich zapachów :) W mój gust trafiają Lacoste Touch of pink, Moschino love love a także Versace Bright Crystal :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z Playboya uwielbiałam mgiełki, dopóki nie dostałam od siostry mgiełki z Victoria's Secret - pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przyznam szczerze że znam tylko DKNY !! :o
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja uwielbiam Giorgio Armani Si :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Też bardzo lubię DKNY Be Tempted. Aktualnie używam Chanel No 5 L'eau, choć powoli przygotowuję się na zakup Escady Fiesta Carioca oraz Guerlain Moi - zakochałam się w owych woniach. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię zielone jabłuszko z DKNY, a ten zapach Lacoste jest piękny. :) Obecnie mam 'Addict' Diora i 'Halloween' firmy Jesus del Pozo - obydwa uwielbiam. Używam jednak bardzo oszczędnie bo nie oszukujmy się, perfumy są dość drogie.

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja od dłuższego czasu używam Sexy Amber od Michaela Korsa - cudowny zapach! Chociaż preferuję go używać w sezonie jesienno-zimowym, niedługo planuję zaopatrzyć się w jakiś typowo wiosenny zapach :) / http://groszkazielona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Niestety nie znam żadnej ;-( ale jak będę w drogerii chętnie powącham ;-) Ja bardzo lubię perfumę DIOR J'ADORE.

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubię zapach Palyboy, są niedrogie a bardzo ładnie i całkiem trwałe. Najbardziej lubię wersję Play it spicy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie znam przedstawionych przez Ciebie zapachów ale mam swoje ulubione Chanel Madmoiselle, Armani Si i wszystkie zapachy Rihanny 😃 Dobrze, że ma mi kto robić prezenty i ostatnio dostałam kilka flakoników 😉

    OdpowiedzUsuń

TOP