8 lutego 2017

Liebster Blog Award

Dotychczas nie brałam udziału w tego typu zabawach. Właściwie sama nie wiem dlaczego, przecież można dowiedzieć się tylu ciekawych rzeczy o autorze danego bloga, dlatego też tym razem postanowiłam wziąć udział.

Co to jest LBA?

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Pod odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz o tym), oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominacją uhonorowała mnie noeliademkowicz, za co serdecznie dziękuję



1.Co skłoniło Cię do blogowania?
Gdybym znała odpowiedź na to pytanie... Zaczęłam wtedy, kiedy blogosfera miała dopiero swoje początki. Miałam wtedy 9, 10 lat. Po prostu założyłam wtedy bloga i popłynęłam. 
Oczywiście wtedy pisałam o wszystkim. O gwiazdach, o swoim życiu (...)

2.Jakie jest Twoje jedno z najskrytszych marzeń?
Tego nie mogę napisać. Jeśli wyjawię swoje najskrytsze marzenie, to przestanie ono takim być. Wybaczcie.

3.Czy spora część osób wie o Twoim blogu?
Od paru lat całkiem spora liczba osób wiedziała o tym, że mam bloga. Nigdy go nie reklamowałam, jednak za czasów liceum o dziwo i moi nauczyciele wiedzieli o tym (i czytali), że mam swoje miejsce w sieci. 

4.Opisz siebie w 5 zdaniach.
Jeśli mam opisać siebie w pięciu zdaniach, to zacznę od tego, że bez przerwy się uśmiecham i nigdy na nikogo nie obrażam ani nie złoszczę, a jeśli to się zdarzy, tzn. że ktoś doszedł do granicy, która spowodowała, że nie wytrzymałam i wtedy potrafię z taką osobą nie rozmawiać latami. Po drugie jestem typowym książkoholikiem i bez przerwy tylko słyszę, że w domu nie ma więcej miejsca na książki, a mimo wszystko ja je zawsze znajduję. Poza tym uwielbiam jednocześnie towarzystwo i ciszę. Cenię sobie chwile, które są całkowicie przeznaczone dla mnie. Mało tego, kiedyś próbowałam rozwinąć swój talent rysunkowy, nie wyszło, więc zabrałam się za fotografowanie i ot, maluję światłem (...). Jest już więcej niż 5 zdań, więc ciekawskich odsyłam do zakładki "o mnie".

5.Czy wyobrażasz sobie Twoją codzienność bez bloga?
Jakiś czas temu porzuciłam bloga na kilka miesięcy, po raz pierwszy od wielu, wielu lat i przyznaję, że w tym czasie czegoś mi brakowało. To było właśnie pisanie. Tutaj, dla Was. 

6.O podróży w jakie miejsce marzysz?
Marzy mi się polskie morze. I niedługo spełnię swoje marzenie.

7.Jak to się stało , że założyłaś bloga?
Kiedy byłam małą dziewczynką, która nauczyła się pisać i czytać, a potem otrzymała dostęp do Internetu, zaczęła klikać wszędzie gdzie popadnie. I natrafiła na coś takiego jak "załóż bloga". Wtedy się wszystko zaczęło. Bo jak inaczej mogłabym wytłumaczyć, czego chciała kilkuletnia osóbka od internetowego świata. Przypadek? One podobno nie istnieją.

8.Ulubiony bloger/blogerka.
Ewidentnie i niezaprzeczalnie Pani Swojego Czasu. Dlaczego? Sami się przekonajcie. To osoba, która wie, jak budować i łączyć ze sobą ludzi. 

9.Co robisz , aby promować swojego bloga?
Właściwie, to nic szczególnego. Poza tym, że informuję w mediach społecznościowych o nowym poście i komentuję Wasze blogi, to nie podejmuję innych kroków. 

10.Jakie masz postanowienia na ten rok?
Sporo ich. Przede wszystkim chciałabym postawić pierwszy, prawdziwy krok w stworzeniu własnej działalności. Mam też w planie kilka innych propozycji, ale o tym napiszę dopiero wtedy, kiedy zabiorę się za ich realizację. Nie lubię zapeszać. 

11.Jaka była Twoja najbardziej szalona rzecz w życiu , którą zrobiłaś?
Pojechałam autostopem w wieku 17 lat do Barcelony. Wraz z moją przyjaciółką, w tajemnicy przed wszystkimi pokonałyśmy ponad 6000 km, prawie bez grosza przy duszy. I tego do końca życia nie zapomnę.


Nominowane przeze mnie blogi:
2. Bina
3. Lenka
4. Caro
5. Paulina
6. Agata
10. Szymka
11. Diana

Moje pytania:

1. Dlaczego prowadzisz bloga?
2. Kto jest Twoją inspiracją w życiu i dlaczego?
3. Czym jest dla Ciebie szczęście?
4. Jak spędzasz swój wolny czas?
5. Czym się zajmujesz na co dzień?
6. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie funkcjonować?
7. Dobry film, który ostatnio widziałaś, to...? Dlaczego?
8. Gdybyś miała opisać siebie za pomocą jedno słowa, jakie słowo by to było i dlaczego?
9. Twoje najlepsze wspomnienie z życia które jako pierwsze przyszło Ci na myśl po przeczytaniu tego pytania, to...?
10. Gdybyś mogła coś cofnąć w swoim życiu, co by to było?
11. Gdzie widziałaś siebie 5 lat temu, a jak wygląda rzeczywistość? 

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie. Jeśli ktoś ma ochotę, może się dołączyć, zapraszam!
 

40 komentarzy

  1. ta zabawa jest mi znana od lat
    pamietam jak kiedys blogowala i juz to krazylo
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zerknę na Twojego ulubionego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest się w końcu dowiedzieć jak to się stało, że zaczęłaś blogować :) Tyle czasu Cię czytam, a chyba nigdy o tym nie wspominałaś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna znana zabawa dzięki której można więcej dowiedzieć się o drugiej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zaczęłaś blogowanie w bardzo młodym wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś blogowiczką ze sporym stażem ;)
    U mnie w domu książki znajdą kąt, kosztem mojego miejsca nawet;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać takie odpowiedzi, zawsze przybliżają mi w jakimś stopniu osobę z sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mając 19 lat wyjechałam z koleżanką w podróż po Polsce, byłyśmy też w Kopenhadze i w Berlinie, miałyśmy sporo szczęścia w tamtym czasie, ale ostatniej nocy nie miałyśmy jak zjechać do Polski i spałyśmy gdzieś w Niemczech na dworcu. Też lubię wspominać tę historię. Tylko teraz się zastanawiam czy kiedy moja córka będzie miała 19 lat (a Ty miałaś jeszcze mniej :o) to co ja na to powiem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak samo jak Ty, kiedyś porzuciłam blog (u mnie to było kilka lat) i też mi tego brakowało. Zanim założyłam swój aktualny, to chyba pół roku o nim myślałam i planowałam jaki dokładnie ma być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post. Lubie takie czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow 9 czy 10 lat to bardzo mało jeśli chodzi o założenie bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) sama się dziwię, że stało się to tak szybko i trwa tak długo :)

      Usuń
  12. Podziwiam za podróż autostopem! Można rzec "masz jaja" :D
    Niestety nie bawię się w to, ale miło że mnie nominowalas:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam jednej ulubioonej blogerki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku jak miło Kochana !!! Dziękuję za nominację! Jestem bardzo szczęśliwa:) Kiedyś się bawiłam w to, ale teraz troszkę brakuję mi czasu, więc pozwól że odpowiem na pytania tutaj :*
    1. Głównym zamiarem prowadzenia mojego bloga jest dzielenie się swoją twórczością, ale też nawiązywaniem nowych znajomości :*
    2. Zdecydowanie osobą, która mnie inspiruję jest mój Ukochany Szymcio. Jest moją iskierką do działania ;)
    3.Dla mnie szczęście to Miłość, bo ona jest dla mnie najważniejsza :)
    4. Taki wolny, wolny, wolny czas lubię spędzać na kanapie z Szymciem oglądając TV :)
    5. Na codzień Zajmuję się Sztuką, Rękodziełem i Modą .
    6. To nie jest u mnie rzecz, ale osoba. Oczywiście chodzi o Szymcia hihi ;)
    7. Oj tutaj muszę przyznać, że już dawno nic dobrego nie widziałam :(
    8. Kreatywność- bo wydaję mi się , że właśnie taka jestem. Osoba, która nie zna granic w tworzeniu ;)
    9. Pierwsze spotkanie z Moim Ukochanym hihihi
    10. Lepiej o tym zapomnieć niż rozważać :)
    11. Powiem tylko tyle, że cieszę się że jestem gdzie jestem hihi :)

    Dziękuję Kochana za pytania i nomincję :* Mam nadzieję że moje odp Ci się spodobają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrycjo! Dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie, to niezwykle miłe z Twojej strony :)) Z pewną nieśmiałością przystąpię do zabawy ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczęłam blogować w podobnym wieku co TY, ale dawno już usunęłam te blogi ;> Ta podróż autostopem do Barcelony mnie zadziwiła :D Super pomysł! że się nie bałyście w tym wieku to cud.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa Twoich planów na ten rok. Mam nadzieję, że wszystkie wypalą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, myślałam, że LBA już nie krąży po blogach a tu proszę!

    Nie wiem czy odważyłabym się na podróż stopem za granicę z inną dziewczyną. Z facetem na pewno, ale z koleżanką hmm... Tym bardziej gratuluję odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna zabawa. :-) Mogłam czegos więcej się o Tobie dowiedzieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie potrrafilbym się tak krotko opisać ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bardzo długo prowadzisz już bloga, ale podziwiam Cię za to, że nie obawiałaś się reakcji ze strony bliskich osób. Pewnie nie każdemu się "spodobało" to, że prowadzisz bloga, a jeszcze nauczyciele go czytali to też jest dla mnie wielka odwaga. :)
    Zostawiam obserwację :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o postanowienia na ten rok - moje są identyczne. Chciałabym stworzyć "coś" swojego. Trzymam za nas kciuki!

    Obserwuję i jednocześnie zapraszam ponownie do mnie. :)
    https://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę odwagi na taką podróż autostopem, ja bym się nie odważyła, a przeżycia na pewno niezapomniane :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej na Twój temat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie czytać takie posty. Ciekawa z Ciebie osóbka. Myślę, że masz taki charakter, że każdy biznes Ci się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie czytać takie posty. Ciekawa z Ciebie osóbka. Myślę, że masz taki charakter, że każdy biznes Ci się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie znam tej zabawy ;) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam że ten tag jeszcze jest w sieci :) Dawno temu brałam w nim kilkakrotnie udział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te zabawy, to prosty i szybki sposób aby poznać autora bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny wpis :) Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pamietam jak kiedys ten tag szalal po blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę Ci takiej podróży autostopem! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ten tag ;) Zawsze fajnie dowiedzieć się o autorze bloga jakichś ciekawych rzeczy ;) Trzymam kciuki za Twoje tegoroczne postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od tej strony patrząc, to racja, że te nominacje mają jakiś tam malutki sens :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta wyprawa autostopem odważna... na granicy szaleństwa bym powiedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Autostopem? No to mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wcześnie zaczęłaś pisać :) chociaż ja swój pierwszy blog założyłam też w gimnazjum ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP