21 grudnia 2016

Dzień dobry!

Cześć Wam! Zgodnie z obietnicą jestem. Jak pewnie zdążyliście zauważyć, zmienił się nieco szablon bloga i jego kategorie. Tym, którzy są tutaj po raz pierwszy chciałabym wyjaśnić,
że poprzednio ten blog miał swoje początki na blog.onet. Później przeniosłam bloga wraz ze wszystkimi postami tutaj. Od 2008 roku uzbierało się ich ponad 500. Blog ten był nieco chaotyczny. Sama do końca nie wiedziałam dokładnie o czym i jak chcę pisać. Miałam też wiele momentów, w których rezygnowałam, robiłam długie przerwy. Jednym zdaniem, nie chciało mi się i było to widać.

Przez ten długi czas bardzo czegoś mi brakowało. W pracy spędzałam (licząc przerwę i dojazd) 12 godzin, przyjeżdżałam do domu, gotowałam obiad, czasami coś przeczytałam i to było wszystko. Nie czułam się z tym wszystkim szczęśliwa.
Zaczęłam szukać przyczyny tego, dlaczego jest mi tak źle. I w końcu dotarło do mnie, że brakuje mi kreatywnego życia, takiego, w którym mogłabym wytyczać cele i do nich dążyć, a ten blog poniekąd spełnia swoje zadania.
Możecie zauważyć, że na blogu pojawiły się nowe kategorie. To te, na których będę się przede wszystkim skupiała.
W pierwszej kolejności są książki, bo te uwielbiam i kocham ponad wszystko i to się nigdy nie zmieni.
Jeszcze pół roku temu o kosmetykach, poza tuszem do rzęs, nie miałam zielonego pojęcia. Później, ni stąd ni zowąd nagle zaczęłam interesować się tą tematyką i muszę przyznać, że wciągnęłam się na dobre. Pisząc to, mam na myśli, że możecie się spodziewać recenzji kosmetyków, perfum, a być może w niedalekiej przyszłości uda mi się też wrzucać makijaże. Myślę, że dla każdej z  nas dbanie o siebie jest ważną kwestią i moje posty w jakiś sposób trochę Wam pomogą. Sama czytam wiele recenzji, opinii na dany temat.
Chciałabym na tym blogu prezentować Wam nieco mojego stylu, który jest dość prosty, skromny, aczkolwiek wg mnie prezentuje się całkiem ładnie. To jednak pozostawię Waszej opinii.
Oprócz tego będę pisała również o motywacji, rozwoju, realizowaniu celów i tym wszystkim, co ma wiele wspólnego z naszym życiem. Mam nadzieję, że będziecie się włączali do dyskusji.
Jakby tego było mało, to wszystko, o czym Wam teraz wspomniałam będę uwieczniała na fotografiach, bo jest to nieodłączna część mojego życia.
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i będzie tak jak dawniej, ba!, lepiej.

UWAGA! Na samym dole strony jest gadżet z moim portfolio, który wróci na "swoje" miejsce, kiedy pojawią się więcej, niż 4 posty.
 

47 komentarzy

  1. Wiesz, że miałam podobnie z kosmetykami. Przez długi czas miałam tylko tusz i ewentualnie błyszczyk. A teraz mam tego tyle, że czasami mnie to przeraża;p
    Czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo czekałam na wpis! :) Cieszę się, że już jesteś.
    A z pracą się udało, zaczynam od stycznia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia - czasem trzeba zacząć od nowa ;)
    Zostaję na dłużej - będę śledziła nowinki :)

    Pozdrawiam :)
    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki tak samo kocham, ale niestety mam tylko noc na ich czytanie. Z kosmetykami miałam podobnie, później trochę ich przybyło, a teraz już od kilku lat mam wprowadzony minimalizm i na szczęście wielu rzeczy się pozbyłam i bardzo mi z tym dobrze, a moja skóra jest też w lepszej formie :) Co do bloga, prowadziłam go z 3 lata, później chyba 3-4 lata przerwy i teraz od listopada na nowo ruszyłam, bo tak samo brakowało mi tego :) A dodatkowo aktualnie też mieszkam w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze żeby dobrze się czuć na własnym blogu. :) ważne jest, żeby mieć taką odskocznię, takie swoje miejsce na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj po przerwie, miło Cię widzieć! Ślicznie wyglądasz ;)) Powodzenia w nowym projekcie i wesołych Swiąt! 🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* i również życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  7. Nie wiem jak było wcześniej bo jestem pierwszy raz u CB, ale obecnie jest czytelnie, skromnie, aczkolwiek gustownie- to tak apropos wyglądu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromnie i gustownie, czyli tak, jak lubię najbardziej :)

      Usuń
  8. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale wygląd bloga jest bardzo ładny :) Bardzo lubię blogi, które nie ograniczają się do jednego tematu, bo wtedy wiem, co autor myśli w wybranych kwestiach, na dany temat (sama takiego prowadzę :D)

    Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się u Ciebie pozytywnie i motywacyjnie zrobiło, super, warto próbować nowych rzeczy i cały czas się rozwijać. Powodzenia kochana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, nic tylko czekać na kolejne posty. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogowanie wciąga i jak już sie raz zacznie to potem staje się to częścią życia. Dlatego wcale mnie nie dziwi, że Ci tego brakowało. Szkoda tylko tych wszystkich starych postów, no ale widac była to Twoja przemyślana decyzja. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunęłam ich :) zapisałam je jako wersje robocze i w każdej chwili mogę do nich wrócić. I zapewne nie raz tak zrobię po uprzedniej edycji :)

      Usuń
  12. dumałam właśnie co tam u Ciebie;D obserwuję znów bo coś mnie wcześniej chyba wcięło z listy lol

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki i perfumy - jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki i perfumy - jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto by się spodziewał, że Patrycja postanowi pisać bloga od nowa? Twój poprzedni blog istniał odkąd pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nowa, sama bym nie pomyślała. Ale nie zamierzałam przestać pisać :) i zależało mi, by wreszcie miało to ręce i nogi. Posty, które pisałam 8 lat temu były trochę "kiepskie" i raczej nie sądzę, żeby Czytelnicy zaglądali do tak starego archiwum :)

      Usuń
  16. Powodzenia. Tematyka bardzo mnie interesująca więc będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę zmiany na lepsze :) Tak trzymaj! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog kochana:) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z tego samego powodu wróciłam do blogowania ;)
    prowadzenia bloga wymaga dużo pracy, ale daje również wiele satysfakcji :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablon jest bardzo estetyczny, uwielbiam taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, widzę, że jesteś z grupy posiadaczy Canona. Ja znowu z tych od Nikona. ;D Swego czasu bardzo lubiłam robić zdjęcia, ale potem jakoś aparat był zbyt duży, żeby go wszędzie zabierać i jakoś przeszło. ;/
    Chętnie tu jeszcze zajrzę i zobaczę jak na nowo budujesz swój blogowy świat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie sie zapowiadają te zmiany. No to czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w blogowaniu :) Zmiany czasami wychodzą na dobre :) Ja też usunęłam wszystkie posty ale to po pół roku a nie 8 latach, więc nie mam co porównywać, co nie zmienia faktu że teraz jestem dużo bardziej zadowolona :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią zaobserwuję i będę czytać jak Ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę śledzić Toje wpisy na bieżąco. :-)
    Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. O, bardzo dobrze że wprowadziłaś zmiany na blogu, ja też myślę nad kategoriami, ale póki co mam tylko pomysł i nic więcej. Ciężko będzie te posty jakoś ogarnąć, ale postaram się!

    OdpowiedzUsuń
  28. O, bardzo dobrze że wprowadziłaś zmiany na blogu, ja też myślę nad kategoriami, ale póki co mam tylko pomysł i nic więcej. Ciężko będzie te posty jakoś ogarnąć, ale postaram się!

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się Twój opis;) lubię ludzi, kótrzy uśmiechają się;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia zatem w nowej odsłonie! Przyznaje, że jestem tu chyba po raz pierwszy, stąd ciekawa jestem jak wyglądało to miejsce wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na kolejne posty. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też czekam na kolejne posty, fajnie się czyta :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. super zdjęcie :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

TOP